اجتماعی 11:59 - 04 خرداد 1398
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت که رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان، تا پایان خردادماه امسال نو نوار خواهد شد.

رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان مرمت می شود

به گزارش ایسنا، مهندس صفا صبوری دیلمیان ضمن اعلام خبر فوق افزود: از اوایل هفته گذشته و براساس برنامه زمان بندی تدوین شده به منظور مرمت و بهسازی معابر بوستان پردیسان، روزانه تا ۳۰۰ تن آسفالت در رینگ ۷ کیلومتری این بوستان در حال پخش و اجراست و از این رو پیش بینی می‌شود سطح ۵۵ هزار متر مربعی این معبر تا پایان خردادماه سال جاری به طور کامل زیر روکش آسفالت برود.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه بهبود وضعیت معابر بوستان پردیسان، از اجرای عملیات زیرسازی و روسازی آسفالتی یک معبر خاکی به طول ۲۵۰ متر در این بوستان خبر داد و گفت: این اقدام در نتیجه تحولات جاری در نحوه نگهداشت و مرمت معابر شهر تهران که از دوازدهم اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، صورت پذیرفت و متعاقب اجرای ۵۰۰ تن روکش آسفالت، بخش خاکی رینگ ۷ کیلومتری پارک پردیسان مورد اجرا قرار گرفت.

وی با بیان آنکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار مترمربع از سطح رینگ پارک پردیسان مورد اجرای عملیات تراش آسفالت قرار گرفته است، گفت: شرایط برای اجرای سریع و با کیفیت عملیات روکش آسفالت مهیا است و این عملیات از اوایل هفته گذشته با جدیت آغاز شده است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی شهرداری تهران، به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، برآوردهای اولیه نشان می دهد تراش و روکش کلی این معبر نیازمند ۶۵۰۰ تن آسفالت است در حالی که بهسازی روکش آسفالت پارکینگ های بوستان پردیسان نیز در دستور کار قرار دارد، مرمت رینگ ۷ کیلومتری این بوستان نیازمند هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام


10135826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است