استانی 01:59 - 29 مهر 1393
معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان گفت: با توجه به فرصت‌سوزی‌های گذشته، زمان برای آزمون و خطا در لرستان وجود ندارد.

زمان برای آزمون و خطا در لرستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدسعید شاهرخی دوشنبه شب در جمع فعالان اجتماعی و فرهنگی استان لرستان، اظهار کرد: مردم با حضور هوشمندانه در انتخابات ریاست جمهوری مسیر حرکت کشور را تعیین کردند، همت و کوشش دولت و مدیران ارشد استان در جهت تحقق‌ مطالبات مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت‌سوزی‌های گذشته، زمان برای آزمون و خطا وجود ندارد، به این ترتیب تحقق خواسته‌ها بر مبنای عقل، تدبیر، فعالیت‌های پژوهشی و با تفکر امکان‌پذیر است. بر همین اساس بنا به دستور استاندار، اعتبار به پروژه‌های دارای طرح توجیهی کارشناسی تاییدشده، اختصاص می‌یابد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: نرخ تورم 42 درصد، رشد منفی 6 کشور، به هدر رفتن منابع مالی بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان به منظور انجام یک‌هزار پروژه با پیشرفت فیزیکی صفر از جمله شرایط اقتصادی نامطلوب حاکم بر کشور در زمان شروع بکار دولت یازدهم بوده است.

شاهرخی بیان داشت: در حال حاضر 18 پروژه تاثیرگذار در استان در حال تکمیل و بررسی است، پروژه کشت و صنعت با ایجاد یک‌هزار شغل مستقیم و 2 هزار شغل غیر مستقیم در تاریخ 15 آبان‌ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود. برج‌های دوقلوی خرم‌آباد با کمک شرکت سرمایه‌گذاری کوثر و با اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان در حال راه‌اندازی است.

این مسئول افزود: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان با تخصیص 100 درصدی منابع، 77 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد ظرف مدت دو سال تکمیل می‌شود. همچنین زیرگذر ورودی الشتر و زیرگذر ورودی فرودگاه از جمله کارهای انجام شده است.

شاهرخی گفت: استان لرستان در مسیر توسعه قرار گرفته، بر اساس تحقیقات صورت‌گرفته در فصل تابستان نسبت به سایر استان‌ها هشت پله ارتقا داشته‌ایم. راه‌آهن خرم‌آباد با امکان ایجاد 900 فرصت شغلی در خردادماه سال جاری شروع به کار خواهد کرد، پرواز خرم‌آباد- عسلویه در روزهای آتی راه‌اندازی می‌شود، همچنین در حال حاضر آزاد راه خرم‌آباد - اراک در سه قطعه توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در مباحث اجتماعی، فرهنگی و هنری نقش بی‌بدیل دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با 300 هزار جمعیت دانش‌آموزی را نباید فراموش کرد، بزرگ‌ترین خسران مدیران نادیده گرفتن فکرهای داوطلب است که سال‌ها تفکر و تحقیق خود را بدون چشم داشت در اختیار دولت قرار می‌دهند.

شاهرخی با بیان اینکه عدم مشورت با صاحبان فکر اوج بی‌تدبیری است که با شعار دولت یازدهم همخوانی ندارد، عنوان کرد: جلب مشارکت مردم توسط دولت به منظور تحقق بخشی به خواست ملت نیاز ضروری جامعه امروز است، به این منظور از فرهیختگان و نخبگان جامعه برای هم فکری در انجام امور فرهنگی دعوت به همکاری نموده است.


4998010
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است