سیاسی 16:28 - 30 اردیبهشت 1401

لایحه حقوقی جامع سالمندان در کمیسیون بهداشت بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دستور کار هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در روزهای شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در هفته آتی به شرح زیر اعلام شد:

یکشنبه:

استماع گزارش مسئولان معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد آخرین وضعیت درمان و توسعه مراکز ناباروری در کشور

استماع گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور در مورد آخرین وضعیت اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان

بررسی مشکلات صنایع داروسازی در کمیته دارو و غذا

دوشنبه:

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون جمعیت هلال احمر در کمیته هلال احمر

بررسی لایحه حقوقی جامع سالمندان پیشنهادی دبیرخانه شورای ملی سالمندان

سه‌شنبه:

دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش در مورد برنامه‌های سال جاری وزارت خانه در حوزه سلامت، آخرین وضعیت تولید دارو و برنامه‌های سال جاری وزارتخانه در این حوزه و آخرین وضعیت پرداخت مطالبات صنایع داروی، شرکت‌های پخش، دانشگاه‌های علوم پزشکی و داروخانه‌ها


11567582
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  امیر سرتیپ آشتیانی به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست معاونان وزرای امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در مسکو آغاز به کار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی گفت: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است