استانی 19:55 - 12 بهمن 1393
پس از تشییع باشکوه
پیکر پاک پدر شهید اسماعیل اردستانی پس از تشییع باشکوه بر روی دوش عاشقان راه ایثار و شهادت در گلزار شهدای روستای داودآباد و در کنار فرزند شهیدش آرام گرفت.

پیکر پدر شهید اردستانی در کنار فرزند شهیدش آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز پیکر پاک ابراهیم اردستانی، پدر شهید اسماعیل اردستانی بر روی دوش همرزمان فرزند شهیدش در شهرستان قرچک تشییع شد.

مردم مومن، ولایی و شهید پرور شهرستان قرچک با حضور پرشور در این مراسم ضمن تکریم خانواده معظم شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مراسم تشییع پیکر پدر شهید اردستانی با حضور پرشور مردم غیور و شهید پرور شهرستان قرچک از مقابل بیت این شهید والامقام آغاز شد.

پیکر پاک این پدر شهید با ذکر صلوات و نام ائمه اطهار علیهم‌السلام تشییع و به گلزار شهدای روستای داودآباد شهرستان قرچک منتقل شد.

حاضران در این مراسم بر پیکر زنده یاد ابراهیم اردستانی نماز اقامه کردند.

عاشقان راه ایثار و شهادت پیکر پدر شهید اردستانی را تا منزل ابدیش همراهی کردند و پیکر زنده یاد ابراهیم اردستایی در میان حزن و اندوه مردم شهید پرور شرستان قرچک در کنار فرزند شهیدش در منزل ابدی خود آرام گرفت.


5753094
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است