بین‌الملل 00:58 - 09 مهر 1393
سوریه در ۲۴ ساعت گذشته
تداوم عملیات ارتش سوریه در حوالی دوما، تلاش ترکیه برای ایجاد منطقه‌ای حائل در شمال سوریه و تأکید کارشناسان بر نمایشی بودن ائتلاف بین‌المللی ضد داعش از مهمترین اخبار سوریه در ۲۴ ساعت گذشته است.

دیدار شمخانی‌ و اسد در دمشق/گروگان‌گیری 20 سرباز ترکیه توسط داعش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه اسپایکر، تداوم عملیات ارتش سوریه در حوالی دوما، تلاش ترکیه برای ایجاد منطقه‌ای حائل در شمال سوریه و تأکید کارشناسان بر نمایشی بودن ائتلاف بین‌المللی ضد داعش از مهمترین اخبار سوریه در 24 ساعت گذشته می‌باشد.

تحولات میدانی

استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه اسپایکر/تلاش برای تشکیل نیروی موسوم به گارد ملی

منابع آگاه عراقی با بیان اینکه نظامیان آمریکایی در پایگاه «اسپایکر» در شمال تکریت مستقر شده‌اند، از تشکیل یگان‌هایی تحت عنوان «گارد ملی» توسط آنها خبر دادند.

مداوای رایگان عناصر داعشی در بیمارستان‌های ترکیه و اسرائیل

برخی منابع خبری از درمان نیروهای تکفیری داعشی در بیمارستان‌های ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

ارتش سوریه در حوالی «دوما»/تپه «کردی» در آستانه آزادسازی

عملیات نیروهای ارتش سوریه در محورهای مختلف ریف دمشق پس از پیروزی‌های استراتژیک این نیروها و آزادسازی دو شهرک «عدرا البلد» و «عدرا العمالیه» همچنان ادامه دارد.

واشنگتن پست: حملات روز سه شنبه بزرگترین روز حملات به داعش بود

یک روزنامه آمریکایی به نقل از برخی مقامات گزارش داد: از ابتدای حملات به مواضع داعش در سوریه و عراق، روز سه شنبه بیشترین حملات انجام شده است.

داعش 20 سرباز ترکیه‌ای در سوریه را به گروگان گرفت

عناصر تکفیری داعش 20 سرباز ترکیه‌ای نیروهای محافظ مقبره «سلیمان شاه» در حلب سوریه را به گروگان گرفتند.

فرار دختر انگلیسی از راه مدرسه به سمت سوریه برای پیوستن به داعش

پلیس انگلیس می‌گوید یک دختر 15 ساله اهل بریستول که چند روزی است از مدرسه به خانه بازنگشته است، احتمالا برای پیوستن به داعش به ترکیه رفته است.

  تحولات سیاسی

تلاش ترکیه ایجاد منطقه‌ای حائل در شمال سوریه است/بحران منطقه طولانی‌مدت است

تحلیلگر امور سیاسی سوری بحران منطقه را طولانی مدت می‌داند و معتقد است که ترکیه علیه کردها به حمایت از داعش برخاسته و تلاش می‌کند، منطقه‌ای حائل در شمال سوریه ایجاد کند.

بشار جعفری: ترکیه در مبارزه با تروریسم صداقت ندارد

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن شک و تردید درباره اهداف واشنگتن از تشکیل ائتلاف آمریکایی علیه داعش در سوریه اعلام کرد که سیاست‌ ابتدایی واشنگتن در عراق و افغانستان با سیاست پایانی آن متفاوت است.

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش بحران سوریه را حل نخواهد کرد

نویسنده و تحلیلگر سوری تاکید کرد، برخلاف آنچه تلاش می‌شود، از سوی آمریکا و هم پیمانانش به افکار عمومی سوریه القا شود، حملات ائتلاف بین المللی ضد داعش منتهی به حل بحران سوریه نخواهد شد.

ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا نمایشی است

کارشناس امور نظامی و استراتژیک سوریه با بیان اینکه نمی‌توان بر ائتلافی که آمریکا برای مبارزه با «داعش» تشکیل داده، نام ائتلاف را گذاشت، تاکید کرد که این ائتلاف نمایشی است.

بشار اسد: مقابله با تروریسم توسط حامیان آن امکان‌پذیر نیست/شمخانی: مواضع ایران درباره سوریه ثابت است

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با رئیس جمهور و نخست وزیر سوریه در دمشق دیدار و درباره مسایل مربوط به منطقه از جمله تروریسم گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ز

 

 


4843081
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تاجیکستان ۹ نفر را به اتهام ارتباط با مهاجمانی که در حومه مسکو دست به حمله تروریستی زدند، دستگیر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی از شهروندان خود خواسته‌ از سفر به کشور‌های مسلمان خودداری کرده و در رویداد‌های بین‌المللی نیز هویت صهیونیست خود را نمایش ندهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رومانی از شناسایی قطعات پهپاد متلاشی شده در نزدیکی مرز خود با اوکراین خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به شمال سوریه، ۴۲ نفر که برخی از آنان غیرنظامی بودند به شهادت رسیده و ده‌ها نفر زخمی شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر فلسطینی دانشگاه اکستر گفت سالهاست اسرائیل طرح پاک سازی قومی را در سر دارد، اما ما این سرزمین را با خون شهیدانمان بازسازی خواهیم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره جنوبی قصد دارد با راه‌اندازی قطار‌های سریع‌السیر و انتقال جمعیت به خارج شهر، افراد بیشتری را خانه‌دار کرده و تشویق به ازدواج کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف با بیان اینکه طرح صلح پیشنهادی اوکراین بی‌نتیجه است تصریح کرد: این طرح بر تصورات غیرقابل قبول از جمله عقب‌نشینی مسکو از مناطق تصرف شده، مبتنی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا گفت که هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی به‌منظور رساندن کمک به شمال غزه وجود ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه ۱۸ فلسطینی شهید شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی سقوط اتوبوس حامل نمازگزاران عازم کنفرانس عید پاک از پلی در نزدیکی ماماتلاکالا در استان لیمپوپو آفریقای جنوبی به دره ۴۵ نفر جان باختند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است