سیاسی 17:25 - 12 فروردین 1394
باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد:
تلاش در جهت ارج نهادن این روز بزرگ مهم بوده که این روز حقایق منطقه غرب آسیا و دشمنی بلوک غرب با جمهوری اسلامی و توطئه پرشمار آمریکا علیه ایران را نشان می‌دهد.

12 فروردین تجلی اقتدار جمهوری اسلامی/اهمیت نقش‌آفرینی خبرنگاران
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ با پیروزی انقلاب اسلامی بستر رشد، شکوفایی و محرومیت‌زدایی در 22 بهمن 57 به وجود آمد. انقلاب اسلامی که با پیروزی خود نظام دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و طاغوت‌زدایی را انجام داد، با حضور پرشور مردم اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید.






رای بیش از 20 میلیون نفر به جمهوری اسلامی


در روز 10 و 11 فروردین 58 انتخابات سراسری و همه‌پرسی به منظور تأیید یا عدم تأیید جمهوری اسلامی انجام شد و بیش از 20 میلیون نفر که معادل جمعیت بیش از 98 درصدی شرکت‌کنندگان بود به آن آری گفتند و بدین ترتیب نظام سلطنتی سرنگون و جمهوری اسلامی جایگزین گردید.










12 فروردین تجلی اقتدار جمهوری اسلامی










روز 12 فروردین روز ظهور و بروز پیروزی ملت ایران بر مستکبرین و روز پیروزی مستضعفان و حمایت از مردم‌سالاری به پایه عدالت بود که حقیقت اسلام واقعی از جمهوری اسلامی ایران متجلی می‌شد.










سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره "12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران" اظهار داشت: امروز یکی از بزرگ‌ترین اعیاد کشور ما، جهان و بشریت است و متأسفانه کمتر به آن توجه شده است.


*** دشمنان در حال توطئه‌چینی علیه جمهوری اسلامی


وی با اشاره به عظمت روز جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در منزلت این روز همین بس که دشمنان آزادی، عدالت و حقیقت همواره در حال توطئه‌چینی علیه جمهوری اسلامی بوده که در آن زمان با همدلی و همزبانی و آرای حداکثری ملت بزرگ ایران مهیا شد و به پیروزی رسید.






*** قدرت‌های جهانی منشأ شرارت‌های بین‌المللی هستند


سردار نقدی گفت: واکنش قدرت‌های شیطانی به جمهوری اسلامی ایران همواره وجود داشته و این قدرت‌ها در یک نقطه اشتراک دارند و آن مخالفت با نظام جمهوری اسلامی بوده که امروز در قالب قدرت‌های جهانی تجلی یافته‌اند و منشأ شرارت‌های بین‌المللی هستند.


*** قدرت‌های جهانی برای از بین بردن جمهوری اسلامی اتفاق نظر دارند


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تجهیز گروه‌های تروریستی از "سلطنت‌طلب" تا "کمونیست" تأکید کرد: تمام این قدرت‌های شیطانی از بعثیون برای تجاوز به ایران و با وجود اختلافاتی که بین خود دارند، استفاده کردند و آن‌ها بر سر از بین بردن جمهوری اسلامی با یکدیگر اتفاق نظر دارند.


*** غربی‌ها برای سرنگونی جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند


وی گفت: عظمت روز جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و غربی‌ها همواره برای سرنگونی جمهوری اسلامی تلاش داشتند اما وحدت، همدلی و همزبانی باعث شد تا تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.


12 فروردین تجلی اقتدار جمهوری اسلامی






*** برخی نظام‌های همسو با غرب بمب اتم تولید می‌کنند


سردار نقدی با بیان منفعت‌طلبی قدرت‌های جهانی و حریص بودن آن‌ها برای تعامل با جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر موضوعی که مطرح می‌شود که قصد قدرت‌های جهانی از مذاکرات هسته‌ای فقط موضوع هسته‌ای ایران است بیشتر شبیه یک طنز است زیرا برخی نظام‌های همسو با غرب بمب اتم تولید می‌کنند.




*** نفوذ جمهوری اسلامی معنوی است


رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: مسئله غرب مقابله با جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و همان طور که  "سیدحسن نصرالله" دبیرکل "حزب الله لبنان" گفت،‌ نفوذ جمهوری اسلامی معنوی است و هر جا آزادی‌خواهی قیام می‌کند، جمهوری اسلامی را متهم می‌کنند.






*** تقویت نظام و حفظ نظام از مهم‌ترین معروف‌هاست


وی گفت: عظمت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و باید روز جمهوری اسلامی را ارج دهیم و آن را پاس بداریم و مراقبت کنیم و تقویت نظام و حفظ نظام از جمله مهم‌ترین معروف‌ها است و باید قدر جمهوری اسلامی را بدانیم.  امروز در پرتو انقلاب و نهضت حرکت عظیم جهانی برای حق‌طلبی و آزادی ایجاد شده و جمهوری اسلامی ایران نقطه ثقل اسلام بوده و این باعث شده تا قدرت‌های جهانی وحشت‌زده شوند و مسئله هسته‌ای، حقوق بشر و موشک‌ها بهانه غربی‌هاست.












12 فروردین تجلی اقتدار جمهوری اسلامی






حقایق منطقه غرب آسیا ریشه در دشمنی آمریکا با ایران دارد


تلاش و کوشش در جهت ارج نهادن این روز بزرگ مهم بوده که این روز حقایق منطقه غرب آسیا و دشمنی بلوک غرب با جمهوری اسلامی و توطئه پرشمار آمریکا علیه ایران را نشان می‌دهد اما نظام اسلامی استوار در مسیر خود در حال حرکت است.








امیرسرتیپ دوم خلبان "حسین چیت‌فروش" مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم از فشارهای رژیم حاکم ناراضی و اقشار مختلف به دنبال تغییر بودند.


*** هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره)


وی ادامه داد: رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران "حضرت امام خمینی (ره)" و پاسخ ملت به ندای ولایت باعث بالاترین رأی و موافقت به نظام جمهوری اسلامی گردید.


*** مردم مخالف محمدرضا شاه پهلوی بودند


مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به خواست ملت برای پیروزی جمهوری اسلامی و پیروی از دین و مرجعیت و رهایی از وابستگی رژیم سلطنتی به استکبار و خارجی‌ها قیام کردند و پیروز شدند و مردم مخالف محمدرضا شاه پهلوی بودند.


*** "12 فروردین" روز جشن بزرگ ایرانیان است


امیر چیت‌فروش یادآور شد: امروز، روز جشن بزرگ ایرانیان محسوب می‌شود و همه مردم از اقشار مختلف از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی ارتش برای حمایت از نظام اسلامی پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و آزادترین و دموکراتیک‌ترین انتخابات را رقم زدند.




12 فروردین تجلی اقتدار جمهوری اسلامی










*** وظیفه خبرنگاران در گرامیداشت روز " 12 فروردین"


وی در پایان با اشاره به مشارکت نیروی هوایی برای تسهیل در انجام انتخابات و انتقال صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور برای شرکت تمامی آحاد ملت در انتخابات خاطرنشان کرد: خبرنگاران وظیفه دارند تا با پوشش هرچه بیشتر روز دوازده فروردین در گرامیداشت این روز بزرگ نقش‌آفرینی کنند.




گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/



6123343
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نگاهداری درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها گفت: واگذاری باشگاه‌های ورزشی به بانک‌ها مغایر نهی رهبری و قانون رفع موانع تولید است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه در پیامی نوشت: همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باقری در پیام به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دستغیب گفت: همه باید کمک کنند تا بنیه دفاعی کشور بیش از پیش تقویت شود و یکی از راهکار‌های این مهم نیز تحقق منابع مرتبط با این موضوع است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ حیدری گفت: در عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم‌ صهیونیستی داده شد و این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام ذوالنوری گفت: لایحه جامع تجارت پس از ۲۰ سال و ۵ دوره در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درنشست خبری خود به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مواردی را مطرح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهان و کارکنان ارتش صبح امروز در آستانه روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است