استانی 21:06 - 27 اردیبهشت 1397

ستاد اجرایی فرمان امام منشأ تحولات مطلوبی در گرمسار بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش طاهری عصر پنج‌شنبه در شورای اداری گرمسار که با حضور رئیس ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به اقدامات این نهاد در گرمسار و به‌خصوص روستاهای بخش مرکزی، تأکید کرد: ساخت ۱۰ مسجد، حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی، ساخت دارالقرآن و مدرسه و ... در زمره طرح‌هایی هستند که ستاد فرمان امام در سطح شهرستان در دست اجرا دارد که قطعاً منشأ برکات خوبی خواهند بود.

وی افزود: افزایش خدمات به روستاهای بخش‌های محروم گرمسار، در کنار افزایش روحیه و امید بین روستائیان، در کاهش مهاجرت به شهرها و به دنبال آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز مؤثر است.

رئیس شورای اداری گرمسار گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) باهدف مقدس خدمت به مردم به‌خصوص در روستاهای مناطق محروم اقدامات خود را پایه‌گذاری می‌کند و لذا کمترین رسالت دستگاه‌های عضو شورای اداری می‌بایست حمایت از این نهاد مقدس باشد.

طاهری خواستار عزم جدی در همراهی دستگاه‌های اجرایی گرمسار با ستاد اجرایی فرمان امام شد و تأکید کرد: نباید این ستاد که منشأ خدمات و برکات فراوان است در سطح شهرستان برای اخذ استعلام‌های ویژه عملیات اجرایی و عمرانی معطل بماند.

وی همچنین به پروژه‌های عمرانی موردنیاز در روستاهای شهرستان گرمسار اشاره کرد و تأکید داشت: همراهی ستاد اجرایی فرمان امام در اجرای این طرح‌ها قطعاً می‌تواند اقدامات خوبی را در سطح شهرستان رقم بزند.

فرماندار گرمسار همچنین گفت: مردم روستاهای مناطق محروم این شهرستان خواستار ایجاد زیرساخت های معنوی و دینی مانند مساجد و خانه های قرآنی هستند و این نشان می دهد که روستائیان گرمساری در کنار مسائل عمرانی و مادی، دغدغه مسائل دینی  را نیز دارند که البته این امر، رسالت مسئولان را دوچندان می سازد.


9781911
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است