اجتماعی 13:41 - 07 اردیبهشت 1396
استاندار تهران تاکید کرد:
استاندار تهران گفت: سیستم آنلاین مانیتورینگ اردوگاه‌ها تاثیرگذار است و این امر در تصمیم‌های مدیریتی کمک می کند.

نقش موثر سیستم آنلاین مانیتورینگ اردوگاه‌های اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین هاشمی در بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان تهران که با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی و سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی برگزار شد، ضمن اینکه در جریان خدمات ارایه شده به اتباع قرار گرفت مونیتورینگ آنلاین اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استان را نیز افتتاح کرد.

وی در این مراسم اظهار داشت: همکاری خوبی که میان همکاران در اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وجود دارد بسیار ارزشمند است و مشکلات خوشبختانه به حداقل رسیده اما همچنان به آن درجه مطلوبی که باید نرسیده است.

استاندار تهران با بیان اینکه نیاز است موفقیت اداره اتباع استان علاوه بر داخل کشور در سطح بین‌المللی نیز مطرح باشد، تأکید کرد: روان کارمند باید همواره در آرامش باشد. اگر در کار تنش و استرس باشد در سیستم اجرا خلل ایجاد خواهد شد و با هماهنگی و تعامل کارها خوب پیش می‌رود و بهره‌وری کارمند افزایش می‌یابد.

هاشمی، اتباع افغانستانی و عراقی را مسلمانانی دانست که مهمان کشورمان هستند و تصریح کرد: اکثر آن‌ها در کشور خود مشکل دارند و اگر این گونه نبود یقیناً بخش عمده‌ای از آنان به کشور ما نمی‌آمدند.

وی ادامه داد: لازم است خدمات رسانی به مهاجران به درستی و به موقع انجام شود که اجر معنوی نیز در ارایه خدمات به آن‌ها وجود دارد.

به گفته استاندار تهران، این گزارش‌ها به مراجع بین‌المللی هم می‌رسد و آن‌ها بازتاب می‌دهند و یک پیشینه خوب برای کل مجموعه اداره اتباع رقم می‌خورد.

در ادامه استاندار تهران در جریان وضعیت و مشکلاتی که از سوی کارمندان اداره کل اتباع اشاره شد قرار گرفت و به ارایه خدمات مطلوب به آن‌ها تأکید کرد.

هاشمی با بیان اینکه اردوگاه پناهندگان نظم گرفته است، گفت: کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد نیز از این وضعیت اظهار رضایت کرده و جای سپاسگزاری است.

وی بر بهره‌مندی از منابع کمیساریا به طور خاص برای استان تهران تأکید کرد و افزود: سیستم آنلاین مانیتورینگ اردوگاه‌ها تأثیرگذار است و این امر در تصمیم‌های مدیریتی کمک می‌کند.

در این مراسم گزارشی از وضعیت ارایه خدمات از سوی اداره کل اتباع استان تهران به مهاجران ارایه شد که براساس این گزارش؛ حداقل اتباع مراجعه کننده در روز ۴۰۰ نفر است و در اردوگاه مراقبتی در دو سه روز اخیر بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر مراجعه کننده وجود داشته که در مجموع روزانه حدود ۳ نفر به اداره کل اتباع مراجعه می‌کنند.

 همچنین در خصوص ایجاد سالن همایش‌ها در جهت اقدامات فرهنگی در اردوگاه گل تپه و ساماندهی هیئت‌های مذهبی اتباع خارجی و تهیه طرح‌های مطالعاتی برای ورود اتباع خارجی به کشور گزارشی ارایه شد.


9046548
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است