استانی 18:32 - 05 مهر 1400

۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال واکسن را دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن در هرمزگان تزریق شده است که از این میزان ۸۷۵ هزار نفر دُز نخست واکسن را دریافت کرده اند که ۷۰ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال در استان است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۸۰ هزار نفر یعنی ۲۸ درصد جمعیت هدف نیز هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا پایان مهر به همه گروه‌های هدف، دز نخست واکسن و تا پایان آبان هر دو دز واکسن تزریق شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه ۲۸ درصد جمعیت هدف نیز هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند، تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان مهر به همه گروه‌های هدف، دز نخست واکسن و تا پایان آبان هر دو دز واکسن تزریق شود.

نوروزیان با بیان اینکه تاکنون به ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان واکسن تزریق شده است، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن یک نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمارکل فوتی‌های این بیماری در استان به دو هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۷۹ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۲۸۱ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است.


11246898
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است