استانی 14:40 - 08 مهر 1399
ایسنا/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: 13 فوتی و ۲۵۹ مورد مبتلا به کرونا ویروس، در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

رکورد فوت کرونایی در استان مرکزی جابجا شد/13 فوتی در یک شبانه روز

بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، سیدمحمد جمالیان در این‌باره افزود: آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کروناویروس، ۲۵۹ مورد جدید ابتلا ظرف ۲۴ ساعت گذشته را نشان می دهد که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کروناویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به 14 هزار و 336 نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: از ۲۵۹ مورد جدید در استان ۲۷ مورد این بیماران در بیمارستان های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

جمالیان افزود: ۲۳۲ مورد از بیماران جدید نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مدت ۱۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس ۵۲۷ نفر است.

گفتنی است، تا پیش از این آمار فوت ناشی از کرونا نهایتا تا 8 نفر در شبانه روز اعلام شده بود، اما در شبانه روز گذشته این آمار به 13 نفر رسیده است.

انتهای پیام


10740261
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است