استانی 08:22 - 30 مهر 1397

تعدادی از مواکب چذابه تخریب شدند/حرکت زائران روان است

غلامعباس هزاریان در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر در مرز چذابه اظهار کرد: تعدادی از مواکب چذابه که ایمن نبودند، شب گذشته با طوفان شدید تخریب شدند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات لازم از قبل فراهم شده بود، افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا از قبل جلسات مختلف خصوصا ستاد بحران را تشکیل و هماهنگی های لازم را انجام دادیم.

فرماندار دشت آزادگان گفت: از ساعت ۲۳ شب گذشته تا لحظاتی قبل که دیگر وضعیت هوای مرز چذابه عادی است، در کنار زائران بودیم و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

هزاریان بیان کرد: هرچند طوفان شدید و بعد هم بارندگی تا صبح با هم ادامه داشت ولی روان سازی مسیر برای زائران به خوبی انجام شد و حرکت زائران به سمت عراق بسیار روان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه خسارت های وارد شده جزئی است، گفت: با نیروهای مستقر در مرز هماهنگ شده تا با کمک موکب داران آن تعداد اندک مواکبی که تخریب شده را از نو بازسازی کنند.


9950418
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است