اجتماعی 13:24 - 26 خرداد 1398
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: طرح ارتقای ساختار سازمانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای ارتقای بیشتر امنیت و آرامش و توان ارائه خدمات انتظامی مطلوب در دستور کار است.

ارتقای ساختار سازمانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در دستورکار پلیس

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی در جلسه شورای عالی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با اشاره به لزوم تغییر در ساختار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای انجام خدمات رسانی بیشتر و مطلوب‌تر گفت: با توجه به رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و سیاست‌های کلی نظام مبنی بر سامان‌بخشی، تقویت و ارتقای ساختار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پیشگیری و پایش ناهنجاری‌های عمومی ناشی از پدیده‌های اجتماعی در این بخش، تغییر ساختار و هدفمند کردن نوع مأموریت‌های کارکنان کلانتری‌ها و برون سپاری بخش اعظمی از مأموریت‌ها از اولویت‌های اساسی پلیس پیشگیری ناجا در این برهه زمانی است.

وی افزود: در حال حاضر در کشور جمعیت در حال افزایش است بنابراین می‌طلبد که کلانتری‌ها با ساختاری مناسب و با تعداد نیروی انسانی متناسب با نوع و حجم مأموریتی، نسبت به امدادرسانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام وظیفه کنند که این امر مستلزم تقویت ساختاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های برخی شهرستان‌ها و مناطق حاشیه نشین است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه در ارتقای ساختار سازمانی اولویت با رده‌های اجرایی است، عنوان کرد: باید با در نظر گرفتن کلیه جوانب، یگان‌هایی که دارای حساسیت بیشتری هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند را از لحاظ ساختار سازمانی و تأمین نیروی انسانی ساماندهی و ارتقا داد.

وی با اشاره به افزایش مأموریت‌های سالانه پلیس پیشگیری و انتظارات مسئولان و مردم از نیروهای نظامی و انتظامی در برآورده کردن انتظارات و ارائه خدمات مطلوب اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد لزوم توجه ویژه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و تعبیر ایشان از این واحدهای انتظامی با عنوان سرانگشتان ناجا و همچنین ارتقای منزلت و معیشت کارکنان در این حوزه، یکی از اولویت‌های پلیس پیشگیری را در سال جاری تغییر ساختار این واحدها نسبت به گذشته و تأمین نیروی انسانی مجرب برای رسیدن به هدف نهایی پلیس پیشگیری که همان کلانتری مطلوب است، دانست.

شرفی افزود: در بحث ارتقای ساختار سازمانی نباید فقط کمیت را مد نظر قرار داد بلکه باید به ارتقای کیفیت نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت‌های شغلی و تخصصی در راستای نیل به اهداف سازمان گام برداشت.

وی تصریح کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیشترین سطح ارتباطی را در بدنه ناجا با اقشار مختلف دارند و اجابت خواسته شهروندان در سطح حداکثری، موجبات رضایت مردم و خشنودی پروردگار متعال است؛ پلیس پیشگیری تلاش می‌کند با مجاهدت و به کارگیری فناوری‌های نوین در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند.

براساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا یادآور شد: افزایش اقتدار و منزلت اجتماعی پلیس در گرو سازماندهی متناسب و جهت دهی درست مأموریت‌های سازمانی است و انجام صحیح مأموریت‌های این بخش با همکاری شهروندان امکان پذیر می‌شود و پلیس همواره در تلاش است بیشترین خدمات را با بازدهی بالا در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه در اختیار شهروندان قرار دهد.

انتهای پیام


10150835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک جرم شناس به پلیس پیشنهاد کرد تا در راستای افزایش بازدارندگی مجازات مجرمان، دوره‌های آموزش و چک لیست‌هایی را برای ماموران میدانی خود پیش‌بینی کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است