بین‌الملل 01:13 - 05 اسفند 1395
رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا هفته گذشته سفری مخفیانه به سوریه داشته است.

به گزارش مشرق، مقام‌های مطلع آمریکایی گفته‌اند «جان مک‌کین»، نماینده ارشد مجلس سنا هفته گذشته سفری مخفیانه به شمال سوریه داشته است.

این مقام‌ها که با وال‌استریت‌ژورنال گفت‌وگو می‌کردند گفته‌اند «مک‌کین» در این سفر با مقام‌های نظامی آمریکایی و نیروهای کرد که در خط مقدم مبارزه با داعش، برای بیرون راندن این گروه تروریستی از شهر «رقه» سوریه هستند گفت‌وگو کرده است.

گفته می‌شود ارتش آمریکا در سازمان‌دهی این سفر غیرمعمول نقش داشته است. 

جان مک‌کین که ریاست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا را به عهده دارد پیش از این هم در سال 2013  به سوریه سفر کرده و با سران گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» دیدار کرده بود.

در حالی که دفتر این سناتور آمریکایی از اظهارنظر درباره سفر جدید وی خودداری کرده است منابع وال‌استریت‌ژورنال می‌گویند مقصد سفر وی شهر «کوبانی» در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه بوده است.

کنترل این شهر را از سال 2012 نیروهای کرد در دست دارند. 


8846014
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمیت هالیوی در یک گزارش به پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ پس از هفتم اکتبر، جنبش حماس ده دستاورد محقق کرده است، در حالی که این رژیم فقط یک دستاورد داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بزرگترین شرکت آب و فاضلاب انگلیس موسوم به «تمز واتر» در پی انصراف سهام‌دارانش برای تزریق ۵۰۰ میلیون پوند کمک اضطراری برای نجات این شرکت، با خطر ورشکستگی روبه‌روست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که اوکراین محدودیت زیادی درباره پوشش رسانه‌ای جنگ اعمال می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا مدعی شد انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان) نقش کلیدی در پایان دادن به جنگ اوکراین دارد و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه احتمالا منتظر نتایج این انتخابات است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و اسرای سابق را از کرانه باختری بازداشت کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس حزب راست افراطی فرانسه اعلام کرد که دولت پاریس برای جبران اشتباهات خود در جیب مردم دست می‌برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر لتونی تصریح کرد: اعضای ناتو هنوز آمادگی کافی برای مذاکره بر سر اعزام نیرو به اوکراین را ندارند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت‌های خارجی که پس از جنگ اوکراین از روسیه خارج شدند، تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ضرر کرده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است