استانی 15:50 - 10 فروردین 1396
استاندار لرستان گفت: برای رفع بیکاری  12هزار جویای کار استان  4500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز است.

برطرف کردن بیکاری نیازمند سرمایه‌گذاری

به گزارش ایسنا، مهندس «هوشنگ بازوند» در مراسم آغاز به کار رسمی شهرکت گلخانه‌ای کوهدشت با بیان این‌که  مردم استان خاطره خوشی از کلنگ‌زنی‌ها ندارد، اظهار امیدواری کرد این شهرک گلخانه‌ای منجر به تولید و اشتغال شده و در کوتاهترین مدت زمان به افتتاح برسد.

وی  با تقدیر  از دهقانی الوار رئیس  جهاد دانشگاهی واحد لرستان  با بیان این‌که همه مدیران شهرستان کوهدشت باید همکاری لازم جهت سرعت بخشیدن  به احداث داشته باشند، اظهار کرد: هیچ مدیری در شهرستان نمی‌تواند جلوی سرعت بخشیدن به این پروژه را بگیرید ما آمده‌ایم تا موانع اشتغال‌زایی  را برطرف کنیم و  موانع بر سر راه جهاد دانشگاهی در این پروژه باید برداشته شود.

مدیر ارشد لرستان با تأکید بر این که شهرک گلخانه‌ای باید به الگویی در شهرستان تبدیل شود، گفت: این شهرک نقش الگویی برای منطقه باید داشته باشد و اثرگذاری آن نیز در الگوب ودند آن است.

مهندس بازوند ادامه داد: جهاد دانشگاهی مجموعه علمی و تخصصی است و فعالیت‌های آن نیز چشمگیر است و امیدواریم که نقش الگویی را برای منطقه شهرکت گلخانه‌ای توسط این نهاد ایفا کند.

استاندار در ادامه با اشاره به این‌که بعد از برجام پروژه‌های زیاد در استان شروع شده است، یادآور شد : 2500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با آخرین تکنولوژیی‌های دنیا توسط هلندی‌ها در لرستان در حال انجام است، حضور سرمایه‌گذاران چینی و فرانسوی نیز در بخش سنگ و شیلات نیز نباید فراموش شود.

بازوند با تأکید بر این‌که شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی بعد از برجام در کشور فراهم شده است، خاطر نشان کرد: باید در جذب سرمایه خارجی فعال‌تر شویم و در این راستا ستاد جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که  تولید و اشتغال همواره در اولویت کاری ما بوده و هست و آن را در دستور کار خود و همه مدیران قرار داده‌ایم، تصریح کرد: زمانی که وارد لرستان شدم 113 هزار بیکار را تحویل گرفتم و این در حالی است که سالانه 10 تا 12 هزار جویای کار به این آمار اضافه می‌شود.

استاندار افزود: برای ایجاد اشتغال برای این میزان در استان نیازمند 4500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستیم، باید شرایط را برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم کنیم.

وی یادآور شد: همه مدیران باید در برابر تولید و اشتغال پاسخگو باشند و در این میان کوتاهی قابل قبول نیست.

انتهای پیام


8956993
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است