وبگردی 20:28 - 01 مرداد 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: کشتی‌گیران نتوانستند اموال دولتی را مصادره کنند/طلبشان را بعد از رسیدگی به فوتبال پرداخت می‌کنیم ، مبلغ قرارداد کی روش همانند قرارداد قبلی‌اش است/سرپرستی مسئولیت موقتی است و من قبول نمی‌کنم ، میراسماعیلی: جودوکاران ما در اردوی سوچی خستگی ناپذیر ظاهر شده اند/ حضور کمیته داوران اروپا در کمپ و... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



مبلغ قرارداد کی روش همانند قرارداد قبلی‌اش است/سرپرستی مسئولیت موقتی است و من قبول نمی‌کنم







دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد بیست و چهار میلیاردی کی روش برای چهار سال گفت: این مبلغ ساخته شده ذهن برخی از افراد است و صحت ندارد.



فیفا جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کرد


رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا جنایات رژیم صهیونیستی در تجاوز نظامی به غزه را محکوم و خواستار توقف هر چه سریع‌تر آن شد.



کشتی‌گیران نتوانستند اموال دولتی را مصادره کنند/طلبشان را بعد از رسیدگی به فوتبال پرداخت می‌کنیم

 رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص توقیف اموال باشگاه پرسپولیس توسط کشتی‌گیران گفت: کشتی‌گیران در محوطه باشگاه مانور دادند و رفتند چرا که نتوانستن اموال دولتی را مصادره کنند.



اطمینان آفریقای جنوبی از امضاء قرارداد با کی روش!

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هنوز به امضاء قرارداد با کارلوس کی روش مربی پرتغالی امیدوار است.



رئیسی کیا در واکنش به اطلاعیه دادستانی: اتفاق جدیدی نیفتاده است/درباره واگذاری باشگاه باید کارشناسی شود

مدیر عامل راه اهن گفت:بحث واگذاری امتیاز زمان بر است و استیلی هم در جریان آن قرار دارد.



منطقی و رنجبر سرپرست نواب رییسی فدراسیون ورزش های رزمی انتخاب شدند


طی حکمی از سوی محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی، منوچهر منطقی و مینا رنجبر به عنوان سرپرستان نایب رییسی مردان وزنان فدراسیون ورزش های رزمی منصوب شدند.



مبلغ قرارداد کی روش همانند قرارداد قبلی‌اش است/سرپرستی مسئولیت موقتی است و من قبول نمی‌کنم

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد بیست و چهار میلیاردی کی روش برای چهار سال گفت: این مبلغ ساخته شده ذهن برخی از افراد است و صحت ندارد.



اصفهانیان: داوران نیاز به وسایل الکترونیکی برای قضاوت دارند


 رییس کمیته داوران در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر گفت: داوران نیاز دارند تا با انگیزه قضاوت کنند.



میراسماعیلی: جودوکاران ما در اردوی سوچی خستگی ناپذیر ظاهر شده اند/ حضور کمیته داوران اروپا در کمپ


مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون جودو گفت: جودوکاران ما در اردوی سوچی پرتلاش و خستگی ناپذیر ظاهرشده اند و مبارزه محجوب و قاسم اف توجه همه مربیان را جلب کرده بود.



الماسخاله: خرید امتیاز داماش دو میلیارد است


رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: باشگاه داماش گیلان در پی واگذاری به قیمت کارشناسی است که این قیمت حدودا دو میلیارد تومان برآورده شده است.


4311372
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تغییر عادات غذایی، کم آبی بدن و گرسنگی ناشی از روزه‌داری ممکن است روی خلق و خوی ما اثر بگذارد و زود عصبانی شویم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته طیف جدیدی از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حل معما‌های ریاضی در کنار گذراندن وقت از جمله بهترین گزینه‌ها برای به چالش کشیدن مغز و تقویت آن محسوب می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حقیقت شب‌قدر منشأ و سرچشمه ولایت و حلقه اتصال بین نبوت و امامت حضرت زهرای‌اطهر (سلام الله علیها) است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخورد، شناسایی و دستگیری مالخران از جمله برنامه‌های اصلی پلیس آگاهی فراجا است زیرا بی‌شک مالخران در ایجاد انگیزه سارقان نقش مهمی دارند و به چرخه سرقت دامن می‌زنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های ماه مبارک رمضان برخی از افراد در وعده افطار و سحری زیاده روی می‌کنند و بعد از این ایام دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سال ۱۴۰۲ درحالی به پایان رسید که شوک‌آورترین حادثه جنایی آن با قتل فجیع داریوش مهرجویی رقم خورد و تلخ‌ترین حادثه آن جنایت تروریستی در چهارمین مراسم شهادت شهید سلیمانی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شهرستان خاتم و شهرستان مروست» در استان یزد از مناطق بکری هستند که کمتر بدان توجه شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روز‌های اخیر بسیار جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جورج دی هیوسی که به دلیل فعالیت‌هایش بر روی عناصر رادیواکتیو مشهور است، اولین کسی بود که مشاهده فرآیند‌های زیستی موجودات زنده را ممکن کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است