سیاسی 19:13 - 04 مرداد 1395
حزب موتلفه اسلامی، شهادت جمعی از مردم در حمله تروریستی افغانستان را تسلیت گفت.

حزب موتلفه اسلامی، خطاب به مردم و احزاب سیاسی افغانستان، پیام تسلیت صادر کردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی شهادت جمعی از مردم افغانستان در یک حمله تروریستی در این کشور، حزب موتلفه اسلامی، پیانم تسلیتی خطاب به احزاب سیاسی و عموم مردم افغانستان صادر کرد.

 

در این پیام آمده است:



با نهایت تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که جمع پرشماری از مردم کشور دوست و برادر افغانستان، بر اثر یک حمله تروریستی در خلال برگزاری تجمع«جنبش روشنایی» در غرب کابل به شهادت رسیده و یا مجروح شده اند.

 

«حزب موتلفه اسلامی ضمن ابراز همبستگی با ملت عزیز افغانستان، ازخداوند متعال رحمت واسعه برای شهدا، شفای عاجل مجروحان و صبر و اجر برای خانواده های آنان مسئلت می نماید.»

 

این پیام تاکید کرده است: این جنایت دردناک، نمونه دیگری از خوی توحش و جنایت کارانه گروه های تکفیری است که ددمنشانه، امنیت و آرامش مردم منطقه را هدف گرفته اند. حزب موتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت با ابراز تاسف شدید از سکوت نهادهای حقوق بشری، مجامع جهانی و منطقه ای، از همه آزادی خواهان، اصحاب رسانه، علما و رهبران احزاب و سازمان های سیاسی منطقه استدعا دارد که همنوا با یکدیگر، جبهه متحدی علیه تکفیر و تروریسم به عنوان مهمترین تهدید امروز امت اسلامی، تشکیل دهند و مانع تحق اهداف شوم آنان و حامیان صهیونیستی شان شوند.

 

این پیام می‌افزاید: در پایان تاکید می‌کنیم که تروریسم محصول اتخاذ سیاست‌های دوگانه و مزورانه‌ای است که یک روی آن اشغالگری و روی دیگر آن افراط‌گرایی و تکفیر است. تروریست های تکفیری، لشگر نیابتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هستند که به نیابت از آنان، جان و مال و امنیت مسلمانان را مورد تعرض قرار می دهند و زن و کودک، پیر و جوان، شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان برایشان تفاوتی نمی‌کند. مجدد ازخداوند متعال رحمت واسعه برای شهدا،شفای عاجل مجروحان و صبر و اجر برای خانواده های آنان مسئلت نموده و برای ملت رشید و صبور افغانستان و احزاب مقاوم آن سعادت، بهروزی و عزت آرزومندیم.

 

انتهای پیام/

8061462
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است