استانی 12:48 - 18 خرداد 1399
طی سال گذشته صوت گرفت
ایسنا/آذربایجان غربی رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۷ نفر در آب های استان غرق شده اند.

غرق شدن ۲۰ نفر در دریاچه ارومیه

بهرامی در گفت وگو با ایسنا افزود: از آغاز سال جاری تا ۱۰خرداد ۷ نفر در آب های پشت سد و رودخانه های استان غرق شده اند.

وی با اشاره به اینکه یک نفر از این افراد به بیمارستان منتقل شده و ۶نفر دیگر فوت شده اند، تصریح کرد: بوکان ۲نفر و خوی، اشنویه، سردشت ، تکاب و نقده هرکدام یک نفر غرق شدگی داشتند.

وی یاد آور شد: تعداد غرق شدگان در آبهای استان سال گذشته در این بازده زمانی ۱۴  نفر بوده، یاد آور شد: آمار غرق شدگی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۵۰ درصد کاهش یافته است.

بهرامی با اشاره به اینکه شهروندان به هیچ وجه زیر پل دریاچه ارومیه شنا نکنند، اظهار کرد: درسال گذشته ۲۰ نفر در دریاچه ارومیه غرق شدند که ۱۲ نفر از این تعداد فوت شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه فصل تابستان نزدیک است و مردم حضور بیشتری در آب ها و دریاچه ها دارند، افزود: هیچ یک از سد ها و رودخانه های ناشناخته استان مناسب برای شنا نیستند و مردم به هیچ وجه در سدها و رودخانه های وحشی و ناشناخته استان شنا نکنند.

انتهای پیام


10563937
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است