استانی 00:24 - 04 اردیبهشت 1393
استاد برجسته دانشگاه جامعه‌الزهرای(س) قم:
استاد برجسته دانشگاه جامعه‌الزهرای(س) قم گفت: دشمن برای از بین بردن کانون خانواده در ایران هزینه هنگفتی صرف می‌کند.

دشمن برای از بین بردن کانون خانواده در ایران هزینه هنگفتی صرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فاطمه دریاباری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته زن در محل سالن اجتماعات پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار داشت: بهترین فرمول برای رسیدن به آرامش در خانواده، اطاعت زن از شوهر است و هیچ عبادتی برای یک زن بالاتر و مهم‌تر از شوهرداری و خانه‌داری نیست.

عضو ارشد دانشگاه جامعه‌الزهرای قم ادامه داد: یکی از الطاف بزرگ خداوند برای ما زن‌ها، آوردن انسان معصومی از جنس خود ما به نام فاطمه‌ زهرا(س) است که در همه‌ وجوه زن بودن اعم از مادری و همسری الگوی کامل است.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه‌(س) می‌فرمایند: «بهترین عملی که یک زن را به خداوند نزدیک می‌کند، کار در درون خانه و برای خانواده است»، بنابراین باید تمام زنان ما نیز به این مسئله توجه داشته باشند که توجه و تلاش اصلی زن باید معطوف به خانواده باشد و سپس به فعالیت اجتماعی بپردازد.

دریاباری بیان کرد: زنان ما باید این مسئله را در نظر داشته باشند که ولایت کلی و اصلی خانواده از طرف خداوند به مرد داده شده و زنان نیز باید طبق فرموده‌ و سیرت حضرت زهرای اطهر(س) باید تمام و کمال مطیع مردان‌شان باشند و اگر زن از مرد اطاعت کند، هیچ‌گاه اختلافی پیش نمی‌آید و فرمول آرامش خانواده در اطاعت زن از شوهر است.

این استاد دانشگاه گفت: تمام بودجه‌ دشمن و هدف آن از بین بردن کانون خانواده‌های ما است و می‌خواهد با ابزراهایش فرهنگ فاطمی و قرآنی را تغییر بدهد و به آن ضربه بزند.

وی در پایان تأکید کرد: باید با الگو قرار دادن سیره‌ی حضرت فاطمه(س) جلوی هجمه‌ دشمن بایستیم و جامعه‌ای عاری از اختلاف و مشکل بسازیم.


3561597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است