گوناگون 17:09 - 30 تیر 1398
هیچ فهرست قطعی برای ذکر دلایل پرجاذبه بودن فرانسه وجود ندارد. با این‌ وجود بعد از هر بار سفر به این کشور زیبا، نیرویی شگفت‌انگیز شما را به سفری دوباره ترغیب خواهد کرد.

جاذبه‌های بی‌نظیر در تور فرانسه

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سام سیر، بسیاری فرانسه را با پاریس، پایتخت پرجاذبه آن می‌شناسند و در برنامه سفر خود، این شهر را مقصد اول و آخر خود برای تور فرانسه قرار می‌دهند. از برج رقصان ایفل (Eiffel Tower، واقع در پاریس) تا بندر آبی مارسی (Vieux Port)، این سرزمین، سراسر زیبایی است. در ادامه جاذبه‌های منحصربه‌فردی که تور فرانسه را از سایر تورهای اروپا متمایز می‌کند ارائه خواهیم داد.

برای مشاهده تور لحظه آخری ایتالیا روی لینک تور فرانسه کلیک کنید.

طاق پیروزی Arc de Triomphe ‌‏

از سازه‌های مهم پاریس می‌توان به طاق پیروزی اشاره کرد که نوعی سمبل برای فرانسوی‌ها هست. به این دلیل که این طاق به‌منظور یادبود سربازانی که در جنگ ناپلئون کشته‌ شده بودند و همین‌طور به دلیل انقلاب فرانسه، در سال ۱۸۳۶ بنا شده است. طاق پیروزی در انتهای خیابان شانزلیزه و در میدان شارل دوگل قرار دارد. در قسمت پایه قوس این طاق، آرامگاهی وجود دارد که مربوط به سربازی گمنام است. در تور فرانسه برای بازدید از این مکان باید به‌ طرف منطقه هشتم بروید.

کاخ ورسای Palace of Versailles‏

این مجموعه در شهر ورسای قرار گرفته است که در نزدیکی پاریس است که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین کاخ‌های سلطنتی جهان یاد می‌شود. پیش‌تر این کاخ در دهکده‌ای در نزدیکی پاریس به همین نام وجود داشت اما امروزه هم دهکده و هم کاخ بخشی از حومه پاریس به شمار می‌آید. خانواده سلطنتی در سال‌های ۱۷۸۹-۱۶۸۲ با اجبار انقلابیون به پاریس منتقل شدند؛ بنابراین کاخ ورسای مکانی برای زندگی شاهان و افراد سلطنتی بود. در تور فرانسه حتما به این کاخ خواهید رفت چرا که صد درصد ارزش دیدن دارد.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن، پرواز داخلی و خارجی و تور فرانسه و بلیط تک از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن و تور فرانسه و مالدیو، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافرانی را دارد که با تهیه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن و همچنین انجام پرواز داخلی و خارجی با این آژانس هواپیمایی، افتخار همراهی را داده‌اند.

آژانس هواپیمایی سام سیر با داشتن کادر حرفه‌ای و مجرب و مطلع در این زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شنگن، پرواز داخلی و خارجی، تور ایتالیا و بلیط تک می‌تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور تابستان اروپا، تور فرانسه، تور پاریس و تور موریس و مالدیو بلیط تک... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

پل میلائو Millau Viaduct

شهر کوچکی به نام میلائو در جنوب فرانسه قرار گرفته است. قرار گرفتن پل میلائو در این شهر باعث با ارزش شدن و متمایز شدن تور فرانسه شده... حتما این مکان را در لیست سفر خود قرار دهید. این پل شگفت‌انگیز در دهانه رودخانه تارن قرار گرفته و دارای ارتفاع و ابعاد حیرت‌انگیزی هست. این پل رکوردهای گوناگونی را در سراسر جهان شکسته است. پل میلائو در سال ۲۰۰۴ رونمایی شده و جزء جدیدترین آثار فرانسه هست. طراحی عجیب پل سبب شده تا گردشگران بسیاری از این مکان بازدید کنند. اگر به این پل بروید می‌توانید از مناظر زیبایی که در اطراف پل وجود دارد لذت ببرید.

کلیسا فونتونی Abbey of Fontenay

اگر علاقه‌مند به بازدید از مکان‌های مذهبی هستید، تور فرانسه این امکان را به شما می‌دهد که از مکان‌های مذهبی بسیاری که در فرانسه وجود دارد، دیدن نمایید. شاخص‌ترین مکان مذهبی آن کلیسای فونتونی هست. این کلیسا در سال ۱۱۱۸ ساخته شده که سبک آن برگرفته از رمانسک هست و در شهر کوچک مارمانی قرار گرفته است. قدمت این کلیسا زیاد هست اما بخش‌های اعظمی از آن همچنان دست نخوره باقی مانده است.

نوتردام پاریس Notre Dame de Paris

کلیساهای معروفی در فرانسه وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به کلیسای جامع نوتردام در پاریس اشاره کرد. این کلیسا در مرکز پاریس و در جزیره سیته و میانه رود سن قرارگرفته است. هرسال گردشگران زیادی از تمام کشورها از این کلیسا بازدید می‌کنند. پیش از قرن ۴ میلادی در این مکان معبدی غیرمسیحی وجود داشته و اما در قرن ۴ این کلیسا به جای آن معبد قرار گرفت. تا قرن ۱۲ ساختمان به همان شکل دست نخورده باقی مانده بود اما به دلیل افزایش جمعیت، کلیسا گسترده‌تر شده است.

برج ایفل Eiffel Tower 

برج ایفل در پایتخت فرانسه یعنی پاریس بنا شده است. این برج فلزی در کنار رود سن و در میدان شان دو مارس قرار دارد و بازدید از این مکان در پکیج‌های تور فرانسه سام سیر قرار داده شده است. ساخت این برج در سال ۱۸۸۷ شروع شده و در سی‌ویک مارس ۱۸۸۹ به اتمام رسیده است. در ابتدا این برج برای هدف دیگری و به‌منظور ۱۰۰ سالگی انقلاب فرانسه و نمایشگاه جهانی ساخته شد اما حدود سیصد نفر از جمعیت، آن را نپذیرفتند.

 از آن میان افراد مشهوری مانند امیل زولا، الکساندر دوما نیز به اعتراض پرداختند. ساخت آن قریب به ۲ سال و ۲ ماه طول کشید. حدود ۸۵۰ نفر در ساخت برج ایفل همکاری کرده‌اند. ۱۸ هزار و ۳۸ قطعه در ساخت برج به کار گرفته‌ شده که برای اتصال آن‌ها ۲،۵۰۰،۰۰۰ پیچ و مهره و میخ پرچ استفاده‌ شده است. ارتفاع آن ۳۲۴ متر بوده و وزن آن بالای ۱۰ هزار تن هست. از این میان ۷۳۰۰ تن آن فولاد هست.

انتهای رپرتاژ خبری


10184246
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است