سیاسی 04:15 - 01 اسفند 1398
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات به جبهه استکبار نشان خواهند داد که با وجود همه فشارها و تحریم ها از انقلاب و نظام خود حمایت می کنند و در برابر توطئه های آنان خواهند ایستاد.

قره خانی: مردم با مشارکت در انتخابات دست رد بر سینه  جبهه استکبار خواهند زد

اسدالله قره خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و استفاده از حق رای خود، بیان کرد: یکی از قوایی که در وضع قوانین و نظارت بر اجرای صحیح قوانین نقش اولیه و اساسی را دارد، مجلس شورای اسلامی است.  بعد از انقلاب اسلامی تاکنون ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و مجلس برنامه های پنج ساله ای را به تصویب رسانده و قوانینی را نیز اصلاح و پالایش کرده یا نقش نظارتی خود را از طرق مختلف دنبال کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تمام مجالسی که در طول این سال‌ها تشکیل شده است به طریقی موثر بوده و گاهی باتوجه به مقتضیات روز مانند جنگ و تحریم تصمیماتی را اتخاذ کردند. روی هم رفته مجالس در طول این چند سال زحماتی را کشیده‌اند و معدل قابل قبولی دارند. اکنون در آستانه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم هستیم و مردم بر اساس حقوق شهروندی حق رای و مشارکت در انتخابات را دارند. مردم می‌توانند هر فردی را که به نظر خود برای ایفای نقش نمایندگی مناسب هستند، انتخاب کنند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس تصریح کرد: مردم باید از این حق قانونی خود استفاده کنند و بدانند که تصمیماتی که نمایندگان منتخب مردم در مجلس اتخاذ می کنند بر روی ابعاد مختلف زندگی آنان از بعد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاست خارجی  موثر است. مشارکت مردم در انتخابات بر سرنوشت آینده آنان تاثیرگذار است.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر مشارکت مردم در انتخابات در عرصه بین المللی نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. ما از ابتدای انقلاب تا به امروز اعلام کرده‌ایم که مردم ما همواره در صحنه حاضر هستند. یکی از ابعاد پشتوانه مردمی، مشارکت در انتخابات به ویژه انتخابات مجلس است. حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخی برای دشمنان است. اگر حضور مردم در پای صندوق های رای کم رنگ و بی رمق باشد، پالسی به دشمنان داده می شود که زیبنده انقلاب و خون شهدا نیست.

قره خانی در ادامه با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری مردم در خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی، بیان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه باعث می‌شود تا توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان خنثی شود و نقشه‌های آنان نقش برآب گردد. مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات دست رد بر سینه خباثت جبهه استکبار خواهد زد.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم باعث می شود تا جمهوری اسلامی ایران از هیمنه قوی‌تری برخوردار شود و در معادلات بین المللی نیز دست بالا را خواهیم داشت. مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات به جبهه استکبار نشان خواهند داد که با وجود همه فشارها و تحریم‌ها از انقلاب و نظام خود حمایت می کنند و در برابر توطئه‌های آنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام


10402540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه در پیامی نوشت: همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باقری در پیام به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دستغیب گفت: همه باید کمک کنند تا بنیه دفاعی کشور بیش از پیش تقویت شود و یکی از راهکار‌های این مهم نیز تحقق منابع مرتبط با این موضوع است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ حیدری گفت: در عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم‌ صهیونیستی داده شد و این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام ذوالنوری گفت: لایحه جامع تجارت پس از ۲۰ سال و ۵ دوره در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درنشست خبری خود به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مواردی را مطرح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهان و کارکنان ارتش صبح امروز در آستانه روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تقاضای بررسی طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین تکلیف آن پس از فوت مالک طبق اصل ۸۵ اعلام وصول شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است