گوناگون 14:26 - 26 شهریور 1393
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور هشدار داد عده‌ای با نوشتن مقاله و سخنرانی می‌خواهند آستانه تحمل جامعه را نسبت به بی‌حجابی بالا ببرند.

عده‌ای می‌خواهند آستانه تحمل جامعه را نسبت به بی‌حجابی بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در جمع طلاب خواهر نوورود استان همدان در همایش طلیعه حضور در اردوگاه نرجس خاتون قم با بیان این‌که «طرح برخی مباحث در مورد حجاب اجباری 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعجب‌آور است» اظهار کرد: حجاب از مسلمات فقه اسلامی و از ضروریات احکام شیعه است.

وی افزود: نظامی که متصف به کلمه مبارک اسلامی است، تمکنی است که خداوند به بندگان مومن در این دوره عطا کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان این‌که «در جامعه اسلامی، تظاهر به گناه، گناه و جرم است» ادامه داد: البته در زندگی شخصی و در خانه‌ها، اگر فرد به حقوق دیگران متعرض نشود، کسی در کار او دخالتی ندارد.

وی یادآور شد: عده‌ای می‌خواهند آستانه تحمل جامعه را نسبت به بی‌حجابی بالا ببرند و با مقاله و سخنرانی حساسیت‌ها را کم کنند.

جمشیدی تصریح کرد:‌ میدان بحث علمی در مورد حجاب، محیط‌های آکادمیک و حوزوی و نشریات تخصصی است و نه نشریات عمومی.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود طلبگی را پاسخ به نیاز فطرت دانست و اظهار کرد: یکی از افتخارات روحانیت پاسخ صحیح به فطرت پاک انسان‌ها است و روحانیون هم خود با زلال مصدر وحی آشنا می‌شوند و هم دیگران را به مشربه زلال معصومان می‌برند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: طلاب مانند سایر مردم، فقیر، ثروتمند، دردمند، غصه‌دار، بدهکار، خوشحال و ... می‌شوند اما با به کار بستن تربیت معصومان(ع) می‌آموزند که در خوشحالی و بدحالی قیدها را کنار نزنند.

وی رمز موفقیت انبیا(ع)‌ را زندگی در کنار مردم دانست و اضافه کرد: طلاب نیز که رهرو راه انبیا هستند، تافته جدابافته نیستند و اگر خود را از مردم جدا بدانند، نمی‌توانند مردم را هدایت کنند و خود را نیز نجات دهند.

انتهای پیام


4744973
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است