اجتماعی 18:27 - 03 مهر 1397
شهردار منطقه ۲۲ در جمع نمازگزاران امام حسن مجتبی(ع) خبر داد
شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگروه ایمنی با حضور نمایندگان حوزه شهرسازی، مدیریت بحران، خدمات شهری، اجرائیات و سازمان آتش نشانی به صورت مداوم و برگزار می‌شود، افزود: ضعف‌ها و نقصان‌های برج های واقع در منطقه، طی نامه‌ای رسمی به مدیریت این مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود و آنها مکلف به رفع موارد نا ایمن هستند.

اخطار به برج‌های ناایمن منطقه

به گزارش ایسنا، دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز و محکوم کردن عملیات تروریستی منافقین، خاطر نشان کرد: شهر یک سازمان اجتماعی به واسطه انسان‌هایی که در آن زندگی می‌کنند است نه یک سازمان کالبدی بی جان.

نوذرپور گفت: اختیاری که مدیریت شهری در اجرای وظایف دارد، ناشی از رأیی است که شما به عنوان شهروندان جامعه به شورای شهر دادید و شورای شهر نیز ما را به عنوان مدیر شهری انتخاب کرده است و ما موظف به حل مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون هستیم.

شهردار منطقه۲۲ با برشمردن وظایف و ویژگی‌های مدیریت شهری اظهارکرد: مدیریت شهری خوب، مدیریتی است که نه تنها به کالبد شهر می‌پردازد بلکه به حیات فرهنگی و اجتماعی شهر نیز توجه ویژه ای می‌کند چرا که شهر دارای حیات است و به واسطه، فرهنگ و تمدن در جامعه شهری است که حیات بوجود می‌آید.

نوذرپور افزود: اختیاری که مدیریت شهری در اجرای وظایف دارد، ناشی از رأیی است که شما به عنوان شهروندان جامعه به شورای شهر دادید و شورای شهر نیز ما را به عنوان مدیر شهری انتخاب کرده است و ما موظف به حل مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون هستیم.

وی ادامه داد: ما در به ثمر رسیدن وظایف خود، نیازمند حضور و مشارکت حداکثری شهروندان هستیم تا با احصای صحیح مشکلات به مدیریت شهری در جهت رفع آن‌ها همکاری‌های لازم صورت گیرد. صرف بیان مشکل بدون همراهی مردم چاره‌ساز نخواهد بود.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: ما در مجموعه مدیریت شهری بر این باورهستیم که بدون همراهی مردم اداره شهر امری ناممکن است و تلاش خواهیم کرد تا هر اقدامی که در منطقه ۲۲ انجام می شود، در راستای احصای مسائل و مشکلات شهروندان و پاسخگو به نیازهای مردم باشد.

نوذرپور ادامه داد: ما در مجموعه شهری منطقه ۲۲ وظیفه داریم تا در اولین گام، با توسعه سیستم حمل و نقل شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی امکان آمد و شد مناسب شهروندان را فراهم کنیم. در مرحله بعدی نیز ارتقا و توسعه فضای سبز را در دستور کار خود داریم و تلاش می کنیم نیمی از محدوده منطقه را به فضای سبز تعلق دهیم. 

وی با بیان اینکه تفکیک پسماند خشک از مبدأ را از ۳ درصد به ۱۲ درصد رسانده ایم و با مشارکت شما شهروندان تا پایان سال به ۲۰درصد خواهیم رساند، افزود: در حوزه شهرسازی اجازه نخواهیم داد تا ساخت و سازهای بدون مجوز و ناموزون در منطقه شکل گیرد.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگروه ایمنی با حضور نمایندگان حوزه شهرسازی، مدیریت بحران، خدمات شهری، اجرائیات و سازمان آتش نشانی به صورت مداوم و برگزار می‌شود، ادامه داد: ضعف‌ها و نقصان‌های برج های واقع در منطقه، طی نامه‌ای رسمی به مدیریت این مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود و آنها مکلف به رفع موارد نا ایمن هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ۲۲، نوذرپور در پایان با بیان اینکه با بحران جدی کمبود سرانه‌های عمومی در منطقه ۲۲ روبرو هستیم گفت: این منطقه در آینده با جمعیت مازاد ۵۲۰ هزار نفری مواجه است و شهرداری در حل این موضوع به کمک دولت و مشارکت شهروندان احتیاج دارد.

انتهای پیام


9919158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر ضمن تشریح خدمات هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد که بیشترین عملیات‌های کوهستان در استان‌های فارس، مازندران و ایلام به وقوع پیوسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است