علمی فناوری 17:38 - 08 خرداد 1399
شرکت اپل برای ارتقای دستیار هوشمند صوتی مخصوص خود موسوم به "سیری"(Siri) و اطمینان از اینکه اطلاعات درستی را در پاسخ به درخواست‌های کاربران ارائه دهد اقدام به تصاحب یک استارتاپ هوش مصنوعی کانادایی کرده است.

اپل برای ارتقای سیری یک استارتاپ هوش مصنوعی خرید

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، اپل پیوسته به تلاش خود برای تصاحب و دستیابی به فعالیت‌های استارتاپ‌های هوش مصنوعی ادامه می‌دهد و این بار برای بهبود عملکرد "سیری" دست به این کار زده است.

خبرگزاری بلومبرگ می‌گوید شرکت اپل تأیید کرده است که به تازگی استارتاپ "Inductiv" که یک شرکت مستقر در کانادا است و از هوش مصنوعی برای تصحیح داده‌ها استفاده می‌کند و به نوبه خود، فناوری یادگیری ماشین را بهبود می‌بخشد، تصاحب کرده است.

اپل در مورد برنامه‌های خود و استاندارد خود که متکی به خرید گاه به گاه شرکت‌های کوچکتر فناوری است، توضیحی نداده است، اما به نظر می‌رسد این بار، تمرکز روی "سیری" است.

به نظر می‌رسد سازنده آیفون توجه ویژه‌ای به بهبود عملکرد و درک دستیار صوتی دارد، چرا که اخیرا یک استارتاپ دیگر موسوم به "Voysis" را برای تقویت درک زبان طبیعی "سیری" خریداری کرد.

اکنون داده‌های تمیز با تصحیح اطلاعات "سیری"، احتمال اینکه اطلاعات زائد بتوانند آن را سردرگم کند، کاهش می‌دهند.

اپل این اواخر اخیر مصمم به به‌روزرسانی "سیری" بوده و با استخدام "جان جیاناندرا" رهبر سابق هوش مصنوعی گوگل یک موج جدید ایجاد کرده است.

گفته می‌شود ممکن است مدتی طول بکشد تا "جیاناندرا" و استارتاپ‌هایی مانند "Inductiv" آنچه را که قصد انجام آن را دارند، فاش کنند. اپل به تدریج از طریق ویژگی‌هایی مانند "Deep Fusion" بیشتر هوش مصنوعی را به محصولات خود منتقل می‌کند، اما "سیری" هنوز برای رقابت با دستیارهای صوتی پیشرفته‌ای مانند الکسای آمازون یا دستیار گوگل، راه زیادی در پیش دارد.

انتهای پیام


10550615
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: علت مرگ پزشک جوان هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۴۰ هزار و ۶۵۵ عمل جراحی اورژانسی در کشور انجام شده است.  
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین، شناسایی شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش زنجیره مصرف دارو، از توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی طی ۴ ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش جدیدترین آمار ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله مرکزی کهکشان راه شیری جرمی حدود ۴.۳ میلیون برابر خورشید دارد و یک سیاه‌چاله فعال است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی در اولین حضور خود در بازار پرطرفدار خودرو‌های برقی چین، رشد خود را تقویت می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه ای تدوین شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است