وبگردی 11:26 - 02 مرداد 1396
ظریف:
لیبرو پیشین تیم والیبال بانک سرمایه گفت: کنار گذاشته شدنم از تیم بانک سرمایه و جذب مرندی برای من غیر منتظره بود و توقع نداشتم کارخانه چنین تصمیمی بگیرد.

کنار گذاشته شدنم غیر منتظره بود/ کارخانه نه تماس گرفت، نه جواب تلفنم را داد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، فرهاد ظریف در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جدایی‌اش از تیم بانک سرمایه اظهار داشت: برای من تیم زیاد است و به لحاظ فنی یا مسائل دیگر هیچ مشکلی ندارم. جایگاهم در والیبال ایران مشخص است و خیلی از تیم‌ها به دنبال جذب من هستند.

وی در مورد این که آیا از مصطفی کارخانه بابت کنار گذاشته شدن از تیم بانک سرمایه ناراحت است یا خیر گفت: حق هر مربی است که بازیکنانش را انتخاب کند و من برای کارخانه ارزش زیادی قائلم. در طول سال‌هایی که در تیم‌های کارخانه حضور داشتم سنگ تمام گذاشتم و از سال 80 که در لیگ برتر حضور داشتم با او کار کردم و در خیلی از قهرمانی‌های که کارخانه کسب کرده من هم  حضور داشتم اما کنار گذاشته شدنم از تیم بانک سرمایه و جذب مرندی برای من غیر منتظره بود و توقع نداشتم کارخانه چنین تصمیمی بگیرد.

لیبرو پیشین تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: کارخانه برای این تصمیم حتی یک تماس تلفنی هم با من نگرفت و جواب تماس‌های من را نداد. کارخانه یکی از بازیکنان بانک سرمایه را واسطه کرد تا به من بگوید که از تیم کنار گذاشته شده‌ام. هر سال که در تیم کارخانه بودم جزو بهترین لیبروهای لیگ و آسیا انتخاب شدم و تمام اتفاقات خوبی که برای ما رخ داده با هم بوده است. تماس من با کارخانه هم تنها به این خاطر بود که دلیل تصمیمش را بدانم، به هر حال او این حق را دارد که برای تیم تصمیم بگیرد. این که یک تماس گرفته می‌شد و از من بابت حضورم در تیم بانک سرمایه تشکر می‌کردند اتفاق خاصی رخ نمی‌داد.

ظریف در مورد حضور بازیکنان در لیگ‌های معتبر اروپایی گفت: این اتفاق خیلی خوبی است که به نفع والیبال ایران است. من خودم هم در گذشته پیشنهادهایی داشتم اما به خاطر مسائل مالی در ایران ماندم و نرفتن به اروپا خیلی اشتباه بود.



وی در پایان در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی بی‌انگیزه نیستند و در لیگ جهانی به خاطر مسائل مختلفی مثل خستگی یا مصدومیت نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. فکر می‌کنم در مسابقات انتخابی جهان یک تیم ملی جدید را ببینیم.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.


9288728
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ما به عنوان والدین به قول خود عمل می‌کنیم، این کار به فرزندانمان کمک می‌کند احساس امنیت کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که از انسانیت دور می‌شوند باید آماده مواجه با آثار اعمال خود باشند. با این حال خداوند برای جهنمیان و انسان‌های گناهکار تخفیفاتی نیز در نظر گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تیتراژ سریال «آژانس دوستی» به عنوان یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین تیتراژ‌های مرتبط با سریال‌های دهه هفتاد سیما محسوب می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با نزدیک شدن به روز‌های کنکور بازار صفحات و کانال‌هایی در فضای مجازی گرم شده که مدعی فروش یا پیش فروش سوالات کنکور هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یافتن فرد مناسب برای ازدواج به مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل خانواده تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تبعیض نژادی در مجازات اعدام در آمریکا از زمان صدور حکم تا اجرای آن در اتاق‌های اعدام سیاه‌پوستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کپک‌ها برای سلامت بدن انسان بسیار مضر هستند بنابراین باید آن‌ها را با روشی اصولی و صحیح با ماده‌ای مناسب از بین ببرید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اصلی‌ترین پیام مانور پهپادی و موشکی ایران در عملیات «وعده صادق»، اثر معکوس چند دهه تحریم علیه کشورمان بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در دنیای شلوغ ما که همه عجله دارند، چت کردن به یک وسیله ارتباطی سریع تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر ایمان به خدا و پیغمبر دارید، نباید دشمن خدا را دوست داشته باشید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است