اجتماعی 12:09 - 10 مرداد 1394
قرار جلب به دادرسی مرد متجاوز که در پوشش راننده آژانس نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، توسط بازپرس جنایی پایتخت صادر شد. متهم بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

تجاوز به پسربچه در پوشش راننده آژانس

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، قرار جلب به دادرسی مرد متجاوز که در پوشش راننده آژانس نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، توسط بازپرس جنایی پایتخت صادر شد. متهم بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

 

14 بهمن سال گذشته مرد میانسالی همراه پسر نوجوانش با مراجعه به پلیس از ربوده شدن پسر 14 ساله اش توسط راننده یک خودروی پراید خبر داد.

این مرد در شکایتش گفت: شامگاه امروز نوید برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. به موضوع مشکوک شده و خیابان های اطراف را گشتیم، اما اثری از او پیدا نکردیم تا این که ساعت 12 شب نوید را حوالی محله در حالی که بشدت ترسیده بود، پیدا کردیم. مردی او را ربوده بود.

در ادامه با تشکیل پرونده و ارسال آن به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان به دستور سعید احمدبیگی، بازپرس جنایی تهران تحقیقات برای شناسایی متهم را آغاز کردند.

 

پسر نوجوان در مورد روز حادثه گفت: مرد جوان کنار خودروی پرایدی که آرم آژانس داشت، ایستاده بود و با ادعای این که خودرو خراب است، از من خواست پشت فرمان بنشینم تا او کمک بیاورد، اما یک دفعه آن مرد سوار خودرو شد و با قفل کردن درها تهدیدم کرد ساکت بنشینم. متهم مرا به اطراف اسلامشهر برد و پس از آزار و اذیت، در اطراف خانه مان رها کرد.

تحقیقات برای دستگیری راننده خودروی پراید آغاز شد تا این که مرد شیطان صفت به نام سعید 32 ساله دوازدهم خرداد شناسایی و دستگیر شد. با بررسی سوابق متهم مشخص شد او دارای هفت سابقه کیفری به اتهام سرقت و موادمخدر است.

 

مرد شیطان صفت در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

با توجه به اظهارات نوجوان 14 ساله مبنی بر این که مرد جوان چند فیلم از آزار و اذیت قربانیانش را نشانم داده و ادعا کرده اگر موضوع را به کسی بگویم، فیلم مرا هم مثل آنها پخش می کند، تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان آغاز شد.

همچنین قرار جلب به دادرسی متهم 32 ساله از سوی بازپرس پرونده صادر شد تا او بزودی به اتهام ربودن و آزار نوید پای میز محاکمه قرار گیرد.

 

جام جم/ 2009


6839427
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: افزایش چند برابری جریمه (تخلفات رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرریسک کسانی است که می‌خواهند با رانندگی پرخطر جان دیگران را به خطر بیاندازند چرا که افزایش جریمه برای کسانی که در مسیر قانون حرکت می‌کنند مسئله خاصی نیست
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افزایش جریمه‌ها بسیار کار درستی است، اما افزایش جریمه به تنهایی عامل بازدارنده نیست بلکه ایجاد فرهنگ بازدارنده نقش مهم‌تری دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق در کارگاه تولید سپر خودرو خبرداد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است