استانی 16:27 - 11 بهمن 1393
فرمانده انتظامی استان مرکزی:
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه سیستم مانیتورینگ کمک موثری به کاهش جرم می‌کند، گفت: نبود سیستم مانیتورینگ در اراک از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی در این شهر است.

سیستم مانیتورینگ کمک موثری به کاهش جرم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عزیز‌الله ملکی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول رسانه‌های استان مرکزی اظهار داشت: رسانه‌ها نقش موثری در تامین امنیت داشته و می‌توانند با عملکرد خود موجب تقویت و یا کاهش امنیت اجتماعی شوند.

وی تصریح کرد: نقش و اثرگذاری رسانه‌ها در تامین امنیت غیر قابل انکار است، رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی موجب فرهنگ‌سازی در جامعه شده و بستر لازم را برای گسترش امنیت فراهم سازند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تعامل این نیرو با رسانه‌های استانی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: برقراری تعامل با رسانه‌های استان با توجه به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی همواره از سیاست‌های اصلی ناجا به شمار می‌رود.

ملکی با بیان اینکه رسانه‌ها باید از چاپ و انتشار اخبار و گزارشاتی که به امنیت جامعه خدشه وارد می‌کند، پرهیز کنند، گفت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر بین رسانه‌ها و نیروی انتظامی استان وجود دارد اطلاع‌رسانی دیرهنگام و بروز ابهاماتی در زمینه برخی اخبار است که تلاش داریم این چالش را برطرف سازیم.

وی اظهار کرد: به منظور افزایش امنیت در سطح استان کلانتری‌هایی که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف از سیستم خدمات ‌رسانی حذف شده بودند، مجددا احیا می‌شوند و فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به نبود پایش تصویری و سیستم مانیتورینگ در اراک خاطرنشان کرد: نبود این سیستم یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی است و در صورتی که این مشکل برطرف شود کمک موثری به کاهش جرم در شهر خواهد داشت.

ملکی در ادامه از انجام 578 مرحله پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر طی سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/2299/غ20

 


5743154
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است