گوناگون 15:47 - 21 بهمن 1394
سرلشکر جعفری:
فرمانده‌کل سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه دشمن بعد از نتیجه نگرفتن از فتنه ۸۸ بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت و داعش را به‌راه انداخت، گفت: امروز مکر الهی بر مکر دشمنان غلبه کرد و دستاوردهای مهمی در منطقه به نفع جبهه مقاومت حاصل شد.

دستاوردهای مهم به نفع جبهه مقاومت حاصل شد

به گزارش فرهنگ نیوز، سرلشکر محمدعلی جعفری در جمع فرماندهان رده‌های مختلف سپاه عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی‌های برجسته‌ای ایفا کرد، خط شکنی‌های این لشکر زبانزد خاص و عام بود و امروز نیز سپاه عاشورا نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف انقلاب دارد.



وی افزود: امروز باب جهاد و شهادت باز است و این روحیه سبب شده تا ایران اسلامی با وجود دشمنی‌های داخلی و خارجی با عزت، با اقتدار و عظمت به راه خود ادامه می‌دهد و هر روز این اقتدار روز افزون می‌شود.



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم خواست و اراده دشمن، امنیت ایران اسلامی مستحکم‌تر از قبل می‌باشد که باید آن را قدر دانست. امروز کانون ایستادگی در مقابل استکبار، ایران اسلامی است و باید برای عمق بخشی به اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم. 37 سال بعد از انقلاب دستاوردهای بزرگی کسب کرده‌ایم و راه زیادی نیز در پیش داریم.



وی باتاکید براینکه انقلاب اسلامی دو بعد داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: در بعد خارجی پیشرفت‌ها چشمگیر  است و این مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب و ایستادگی ملت در مقابل زور‌گویی‌هاست؛ سکینه و آرامشی که امروز مردم ایران دارند، علی‌رغم مشکلات داخلی و اقتصادی چیزی جز الطاف الهی نیست بنابراین بدون تردید ما با عمل به مبانی دینی و قرآنی به این عزت رسیده‌ایم.



سرلشکر جعفری اضافه کرد: در بعد داخلی نیز باید با همت والا و عمل به آرمان‌های انقلاب، مشکلات را از سر راه برداریم.



وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سپاه و بسیج به عنوان کسانی که بیشترین بار انقلاب بر دوش می‌کشند، چه باید بکنند؟ آیا باید در بعد بیرونی کار کنیم یا ابعاد داخلی، گفت: ما باید در داخل کشور توجهمان را به تقویت مبانی انقلاب اسلامی معطوف کنیم.



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه ما باید همیشه آمادگی‌های لازم در مقابل تهدیدات را داشته باشیم، اذعان داشت: سال‌هاست که با جنگ روبه‌رو هستیم و آن را احساس نمی‌کنیم. آنچه که امروز ایران اسلامی را تهدید می‌کند جنگ نرم و جنگ فرهنگی و سیاسی دشمن بر علیه ماست، امروز همه ما وظیفه داریم در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله کنیم، تنها دغدغه رهبر انقلاب مشکلات فرهنگی است.



وی با بیان اینکه در سال 88‌دشمن با هوشیاری رهبر انقلاب و مردم از حمله نرم خود نتیجه معکوس گرفتند، یادآور شد: آنها بنا داشتند ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت را بزنند اما مردم با هوشیاری کامل مقابل آن توطئه ایستادند.



سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه دشمن بعد از نتیجه نگرفتن از فتنه 88 بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت و داعش را به راه انداخت، تصریح کرد: امروز مکر الهی بر مکر دشمنان غلبه کرد و دستاوردهای مهمی در منطقه به نفع جبهه مقاومت حاصل شد.


7671800
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است