ورزشی 08:16 - 15 اسفند 1393
در فاصله یک هفته پایانی لیگ برتر فوتسال
با توجه به زمان کمی که تا پایان فصل لیگ برتر فوتسال باقی مانده است رقابت‌ مدعیان صدر و قعر جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

مس رسانای گیتی به صدر جدول می‌شود؟/تبریز پل فرار تاسیسات از خطر نصف جهانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با تمام فشارهای صدر و قعر جدول ادامه می‌یابدتا تیم‌ها در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها آخرین تلاش های خود را برای قهرمانی یا بقاء و سقوط به کار گیرند طبیعی است تیم های شهرداری ساوه، پایا سازه تبریز و مقاومت البرز به عنوان 3 قعر نشین لیگ برتر در ناحیه خطر قرار گرفته اند و به تبع آن فشار زیادی بر این تیم‌ها حاکم است البته همین فشار نیز شامل حال تیم‌های تاسیسات دریایی، گیتی پسند و مس سونگون که با تلاش عنوان صدر نشین را به خود اختصاص داده‌اند، هم می‌شود.


شهرداری ساوه- دپیری تبریز


تیم قعر جدولی شهرداری ساوه که یکی از مدعیان سقوط به حساب می آید برای انجام بازی مرگ و زندگی در رقابتی خانگی، دپبری را میزبانی می‌کند، شاید این بازی به منظور جبران شکست‌های سنگین 2 هفته گذشته برای دپبر‌ی‌ها اهمیت داشته باشد اما به طور حتم شهرداری ساوه که برای بقاء به دنبال کوچکترین روزنه هاست، با قدرت و استرس بیشتری به رقابت با حریف می پردازد. شهرداری ساوه در حال حاضر با کسب 18 امتیاز در جایگاه چهاردهم و دپیری با 34 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.


میثاق تهران- شهید منصوری قرچک


شرایط 2 تیم میثاق و منصوری در جدول رده بندی به نوعی است که خطری هیچ یک از تیم‌ها را تهدید نمی‌کند و حاشیه امنیت ایده آلی برای 2 تیم وجود دارد اما نباید از این مورد چشم پوشی کرد رویارویی لک و شاگردان سابقش در منصوری همیشه جذاب و همراه با حواشی بوده که همین امر فشار حاکم بر بازی را برای میثاق و منصوری افزایش می دهد. منصوری قرچک و میثاق تهران با امتیازهای 37و29 به ترتیب در رده های ششم و نهم قرار گرفته‌اند.


شهروند ساری- شرکت حفاری اهواز


ساروی ها که با نیمه رها کردن رقابت در ساوه حواشی زیاد و نتیجه عجیبی خلق کردند این بار به مصاف رتبه بالای جدول می روند تا با در نظر گرفتن حال و روز نامساعد اهوازی‌ها به امتیاز کامل بازی دست یابند اما شاگردان ناظم الشریعه که برای دومین فصل متوالی در هفته های پایانی شانس قهرمانی خود را به باد می دهند برای جبران نتایج قصد دارند در خانه تیم قعر نشین امتیاز بازی را از آن خود کنند تا حداقل مقام چهارمی نیز را به دیگر رقبا تقدیم نکنند.


تاسیسات دریایی تهران- مس سونگون تبریز


در هفته بیست و پنجم هم شاهه جدالی تمام صدر جدولی هستیم تا طی آن 2 تیم تاسیسات دریایی و مس سوگنون به مصاف هم بروند این رقابت نه تنها برای ‌مسی ها و دریایی‌ها اهمیت دارد بلکه گیتی پسند هم چشم به نتیجه این رقابت‌ وارد تا در صورت شکست شاگردان شمسایی به فرصت طلایی خود دست یابند. حضور شمس در هفته‌های پایانی لیگ روی نیمکت تبریزی‌ها نیز حال و هوایی خاصی به این تیم داده که  باید دید آیا این شوک به شکست شمسایی در خانه می‌انجامد یا نه؟ تاسیسات دریایی در حال حاضر با کسب 47 امتیاز در رده نخست جدول جایی گرفته و مس نیز سکو نشینی و حضور در جایگاه سوم را به 42 امتیاز کسب شده‌اش مدیون است.


فردوسی مشهد- مقاومت البرز


سربازان کرجی که با وجود همه مشکلات و نا مهربانی‌ها عملکردیی بهتر از رقبایی قعر نشین خود داشته است. آخرین تلاش خود را برای ماندگاری در لیگ به کار می‌گیرد تا تجربه‌اش در جمع برتری‌ها یک ساله نباشه اما کسب امتیاز کامل بازی برابر دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر که با تیکه به امکانات مطلوب جایگاه بهتری نسب به مقاومت‌ها دارد کار ساده‌ای نخواهد بود. بازی غیر قابل پیش بینی کرجی‌ها شاید در این هفته راهگشا باشد. امتیازی از فردوسی گرفته شود که برایش جنبه حیاتی ندارد. فردوسی مشهد و مقاومت البرز با امتیاز‌های 28 و 24 در جایگاه‌های دهم و دوازدهم قرار دارند.


ماهان تندیس قم- فرش آرا


بازی نمایندگان قم و مشهد نیز از دسته رقابت‌هایی است که به دلیل حضور تیم‌ها در اواسط جدل و حاشیه امنیت آنها تعیین کننده نیست. ماهان تندیس قم با کسب 38 امتیاز در رده پنجم و فرش آرا با 30 امتیاز در جایگاه هشتم جای گرفته است.


پایا سازه تبریز- گیتی پسند اصفهان


دیدار پایانی هفته بیست و پنجم به رقابت‌ صدر و قعر جدول فوتسال و رویایی تیم های گیتی پسند و پایا سازه مربوط می‌شود شاید یکی  از حساس ترین دیدارهای این هفته همین رقابت باشد زیرا پایا سازه برای بقاء محکوم به شکست دادن مهره‌های خاص گیتی پسند است و نماینده اصفهان نیز برای از سد راه برداشتن تاسیسات و رسیدن به جام قهرمانی باید در خانه حریف به امتیاز کامل دست یابد. گیتی پسند که حالا تنها با یک اختلاف امتیاز به رده دوم جدول ایستاده و به سرنوشت فصل گذشته دچار شده است، سعی دارد امتیازات این 2 هفته را کسب کند تا در صورت لغزش یاران شمسایی شانس قهرمانی را به خود اختصاص دهد، پایا سازه نیز با 20  امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفته تا یکی از مدعیان سقوط باشد.


انتهای پیام/

5983382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است