استانی 00:28 - 06 مرداد 1396
امام جمعه آبادان:
آبادان – امام جمعه آبادان گفت: مشکلات تلنبار شده ۳۰ ساله شهر آبادان با مچ گیری از یکدیگر حل نمی شود.

مشکلات تلنبار شده ۳۰ ساله آبادان با مچ گیری حل نمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آبادان که در محل سالن الغدیر فرمانداری برگزار شد، افزود: بایستی با دست گیری، اتحاد، همدلی و کمک به یکدیگر مشکلات را حل کنیم و اشکالات را دلسوزانه بیان کنیم و در رفع آنها نیز یاری رسان باشیم.

وی ضمن گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی اظهار کرد:

یکی از کارکردهای نماز جمعه عبادی و سیاسی بودن آن است، نماز جمعه محل حضور تمامی اقشار مردم است و در این محل است که مردم همه چیز را یاد می گیرند.

وی تصریح کرد: در نماز جمعه است که فرصتها، تهدیدها، بایدها، نبایدها، چالش و تمامی موارد و مسائل مبتلابه مردمی تبیین می شود.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات مدیران شهری گفت: قصد ندارم تا به بازگویی مشکلات آبادان بپردازم، کمبودهایی زیاد در شهر وجود دارد اما اقدامات انجام شده مسئولان به نسبت تلاش ها، بضاعت و امکاناتشان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تاکید بر اینکه ظرفیت آبادان بسیار زیاد است، افزود: مردم از مسئولانشان می خواهند تا مشکل اشتغال به عنوان اصلی ترین دغدغه شان حل شود.

وی اظهار کرد: نگاه همگان اعم از استاندار و مسئولان شهری نیز آنست که اجازه استفاده دیگران از ظرفیت هایی که برای اشتغال در آبادان ایجاد می شود، داده نشود.

وی تصریح کرد: در موضوع مصلی نماز جمعه آبادان نیز به رغم کمکهای انجام شده اما به طور واقعی نیاز به کمک بیشتر مدیران در حل مشکلات مربوطه داریم، با اعتبارات کم نمی توانیم این مصلی را حتی تا ۱۰ سال دیگر نیز به اتمام و انجام برسانیم.

وی یادآور شد: از تمامی مدیران دستگاههای مختلف اجرایی، حاکمیتی می خواهم تا به نهاد امامت جمعه کمک کنند چرا که این نهاد هیچ اعتبار ویژه ای ندارد.

وی با اشاره به درپیش بودن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تاکید بر برپایی آئینی در خور شان و جایگاه واقعی خبرنگاران گفت: از رسانه ها نیز به دلیل تلاشهای شبانه روزیشان در انعکاس صحیح مسائل و اخبار مرتبط با نماز جمعه قدردانی می کنم.


9300720
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است