اجتماعی 15:05 - 30 آذر 1393
مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مباحث حوزه زنان و خانواده در دولت تدبیرو امید، به دور از افراط و تفریط و با نگاه اعتدال، پیش می رود.

مباحث حوزه زنان و خانواده با نگاه اعتدال پیش می‌رود

به گزارش خبرنگار «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، -منطقه اردبیل، ماریا موسوی در نشست با مشاوران امور بانوان فرمانداران شهرستان های استان، با تاکید بر شناسایی مشکلات و چالش‌های حوزه زنان و خانواده در هریک از شهرستان های استان، افزود: شناسایی و احصای مسایل و مشکلات، گام اساسی و مهم در راستای حل مشکل می باشد.

وی با بیان این که بازدهی و نتیجه بخشی کار فرهنگی در کوتاه مدت اتفاق نمی‌افتد و قطعا تلاش‌ها و اهتمام های امروزمان در آینده به بار خواهند نشست، خاطر نشان کرد: مباحث حوزه زنان و خانواده در دولت امید و تدبیر، به دور از افراط و تفریط و با نگاه اعتدال، پیش می رود.

وی افزود: در برنامه ریزی ها برای زنان و خانواده باید آینده و افق دوردست را هم در نظر گرفت چرا که ما در مقابل نسل آینده، نیز پاسخگو هستیم.

وی اضافه کرد: استاندار اردبیل با نگاه حمایتی ویژه به مسایل و دغدغه های حوزه زنان و خانواده، پشتیبان قوی در اجرا و پیشبرد برنامه ها و طرح های این حوزه می باشد.

موسوی با اشاره به در پیش رو بودن دهه مبارک فجر، از مشاوران امور بانوان فرمانداران خواست، در برنامه های خود در این ایام، شناسایی ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین نقش زنان در این واقعه بزرگ را مدنظر قرار دهند.

مشاور استانداراردبیل در امور زنان، به برخی پروژه‌های مهم در دست اجرا در حوزه زنان و خانواده، از جمله پیگیری برای تاسیس شرکت سرمایه گذاری زنان شهرستان اردبیل، دایره المعارف زنان استان اردبیل، راه اندازی نمایشگاه توانمندی های زنان، طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها و ایجاد شهرک گلخانه ای، اشاره کرد.

وی با اشاره به تدوین طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها در مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، گفت: بدون تردید، این طرح نقش بسیار مثبتی در اشتغال زایی و رونق کسب و کار در مناطق محروم و روستاها خواهد داشت و زنان به عنوان نیمی از جمعیّت روستایی می توانند سهم عمده‌ای در جذب تسهیلات این طرح و کارآفرینی و اشتغال زایی داشته باشند.

انتهای پیام


5460347
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که از ۱۲ سال قبل به جرم قتل زن همسایه به قصاص محکوم شده و به خاطر پیگیری نشدن پرونده‌اش از سوی اولیای دم همچنان بلاتکلیف در زندان است طی نامه‌ای از قضات دادگاه کیفری یک استان تهران درخواست کرد تا به وضعیتش رسیدگی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است