گوناگون 18:08 - 12 مهر 1394
جانشین اداره منابع ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر پولادی هم برمی‌گشت تصمیم ما تغییر نمی‌کرد چرا که از ابتدا نظرمان این بود آنهایی که در مورد کارت پایان خدمت مرتکب تخلف شده‌اند نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

سردار موسی کمالی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره اینکه با توجه به نامه وزیر ورزش و جوانان آیا ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم جدیدی در خصوص استفاده تیم ملی از بازیکنان ملی پوش سربازی که کارت پایان خدمت آنها مشکل‌دار است،گرفته عنوان کرد: تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ نشده و تصمیمات گرفته شده قبلی در این خصوص به قوت خود باقی است.

وی در پاسخ به این پرسش که طبق تعهد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اگر پولادی برمی‌گشت، آیا شاهد سخت‌گیری‌ کمتری از سوی ستاد نیروهای مسلح در این خصوص بودیم، اظهار داشت: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت پولادی به کشور قول‌هایی داده‌ بودند که متاسفانه تا این لحظه عملی نشده است. حتی اگر پولادی هم برمی‌گشت بازهم در تصمیم فعلی ما تاثیری نداشت چون از ابتدا نظر ما این بود آنهایی که در مورد کارت پایان خدمتشان مرتکب تخلف شده‌ و قانون را زیر پاگذاشتند نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

جانشین اداره منابع ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در آن مقطع زمانی وزارت ورزش و برخی از مسئولان اصرار کرده و ما را تحت فشار گذاشتند که اجازه حضور بازیکنانی همچون پولادی را در تیم ملی را دادیم و ستاد کل هم فقط برای یک بار این اجازه را داد. در این زمینه ارزیابی که از افکار عمومی کردیم به این نتیجه رسیدیم که آن تصمیم ما تبعات خوبی نداشته است.

کمالی ادامه داد: تصمیم فعلی ما با توجه به نامه وزیر هیچ ارتباطی به برگشتن پولادی نداشته، هرچند در ارزیابی از افکار عمومی به این نتیجه رسیدیم که یکی از شاخصه‌های افکار عمومی در مخالفت با صدور اجازه بازی به بازیکنانی که کارت پایان خدمت آنها مشکل دارد، عدم بازگشت پولادی به کشور بود. اگر پولادی برمی‌گشت شاید افکار عمومی پس از آن تا حدودی با این موضوع کنار می‌آمد. در مجموع ارزیابی ما نشان داد که مطالبه مردم این است که اجازه بازی به چنین بازیکنانی داده نشود.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در دوره بعد رقابت‌های مقدماتی جام جهانی که بازی‌های تیم ملی به مراتب سخت‌تر است بازهم تحت فشار قرار بگیرید چه خواهید کرد، گفت: من نمی‌توانم آینده را پیش بینی کنم و باید دید درآن زمان بر اساس شرایط جدید و مقتضیات زمان چه تصمیمی از سوی مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح گرفته خواهد شد و ضرورت چه چیزی ایجاب خواهد کرد. تا آن زمان دوران سربازی برخی از این بازیکنان هم به پایان خواهد رسید.


7162513
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است