ورزشی 15:19 - 05 اردیبهشت 1394
خبرهایی از باشگاه پرسپولیس؛
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اخراج خانزاده خبر داد.

خانزاده به اخراج از تیم نزدیک شد/ درخواست نژاد فلاح از سیاسی چه بود؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو که همواره نظم و انضباطش زبانزد عام و خاصی است اعلام کرد به هیچ عنوان نمی‌تواند حرکت زشت و زننده خانزاده را هضم کند، بر این اساس خبر از اخراج خانزاده داد.

برانکو بیان کرده که خانزاده در حالی به صورت یک هوادار مشت کوبیده که اصلا توقعش را نداشته است، به هر حال برانکو گزارش لازم را به باشگاه داده است  و به حضور دوباره خانزاده در تیم پرسپولیسی بعید است و به  احتمال فراوان خانزاده به درب خروجی باشگاه نزدیک‌تر شده است.

*فریاد باقری بر سر سوشا مکانی

کریم باقری که همگان به خونسردی و آرامش می‌شناسند و همواره با موضوعات منطقی برخورد می‌کند و آ‌رامش سرلوحه کارش است سوشا مکانی کاری کرده که فریاد باقری را در آورده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد سوشا مکانی در برخورد خانزاده با یک هوادار قطری به حمایت مدافع یاغی پرسپولیس پرداخت و با سر دادن الفاظ رکیک دوان دوان به سمت هواداران دویده تا وی نیز مشتی بر صورت آن هوادار پرتاب کند.

این حرکت سوشا از دید کادر فنی پنهان نماند و منجر شد تا باقری بر سر او فریاد بزند تا متوجه کار زشتش شود.

* آنالیز بازی با سایپا در چندین جلسه

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین بعد از ظهر به هتل میروند.

آن‌ها امشب در اردو هستند و با یک دستگاه اتوبوس فردا به کرج  می‌روند تا با سایپا بازی کنند.

همچنین برانکو و کادر فنی پرسپولیس در این چند روزه چندین جلسه برای آنالیز بازی‌های سایپا گذاشتند.

*قول مساعدت نژاد فلاح به برانکو

نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس از برانکو خواسته اگر نیازی به ترمیم نقاط ضعف است کادر فنی را تقویت کند. به هر حال برانکو از زمانی که هدایت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته با این تیم نتایج ضعیفی کسب کرده است.

*درخواست نژاد فلاح از سیاسی

بعد از اینکه استعفای سیاسی مورد موافقت هیأت مدیره قرار گرفت نژاد فلاح از سیاسی بابت کمکهایش به پرسپولیس تکشر کرده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از سیاسی خواسته که باز هم به عنوان یک پرسپولیسی به این تیم کمک کند.

*تشکیل کمیته انضباطی باشگاه بعد از بازی با اسپانیا

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس پس از بازی با سایپا، در خصوص رفتار غیر اخلاقی خانزاده و سوشا مکانی تصمیم گیری می‌کند.

گفتنی است، این دو بازیکن بعد از بازی با سایپا قرار است به کمیته انضباطی بروند تا در مورد رفتار غیر اخلاقی با یک هوادار قطری توضیح دهند.

* دو اخطاره‌ها حواسشان را جمع کنند

مهدی طارمی، خانزاده، پیام صادقیان، علی عسگر، بنگر بازیکنان دو اخطاره تیم فوتبال پرسپولیس هستد که در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا مقابل تیم فوتبال سایپا، بازی ‌آینده خود را در هفته بیست و هشت لیگ برتر از دست می‌دهند و نمی‌توانند تیم محبوب خود را همراهی نمایند، از همین رو بازیکنان مورد نظر باید در بازی فردا تمام حرکات خود را زیر نظر داشته باشند تا اشتباهی از آن‌ها رخ ندهد چرا که هر گونه اشتباه می‌تواند کارت زرد دیگری را در کارنامه آن‌ها به ثبت برساند.

انتهای پیام/


6259032
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین امروز ۲ مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است