ورزشی 10:10 - 31 مرداد 1393
فصل جدید رقابت‌های لالیگای اسپانیا از ساعت 21:30 روز شنبه 1 شهریور با دیدار تیم‌های مالاگا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه روسالدا آغاز می شود.

آغاز لیگ اسپانیا با 3 مدعی قهرمانی

به گزارش ایسنا، فصل گذشته آتلتیکومادرید با پشت سر گذاشتن رئال‌مادرید و بارسلونا قهرمان لیگا شد و این فصل هم این تیم به همراه بارسلونا و رئال مادرید شانس‌های اصلی قهرمانی خواهند بود.

*رئال‌مادرید

رئال مادرید که فصل گذشته با کارلو آنچلوتی فصل رویایی را پشت سر گذاشت و به "دسیما" یعنی دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در کوپا دل ری هم قهرمان شد، این فصل با فتح لیگا به دنبال کامل کردن مجموعه قهرمانی‌های خود با این تیم است. رئال این فصل تقریبا همه‌ی بازیکنان خود را حفظ کرد و فقط دیگو لوپس از جمع مادریدی‌ها جدا شد. در عین حال سران رئال کیلور ناواس دروازه‌بان تیم ملی کاستاریکا، خامس رودریگس هافبک مهاجم گلزن تیم ملی کلمبیا و آقای گل جام جهانی و تونی کروس هافبک تیم ملی آلمان، سه ستاره‌ی حاضر در جام جهانی را به خدمت گرفت تا کارلو آنچلوتی که هفته گذشته با پیروزی مقابل سویا سوپرکاپ اروپا را برای رئالی‌ها به دست آورد بیش از پیش به دنبال کسب جام‌های بیشتر در این فصل باشد.

*بارسلونا

بارسلونا اما این فصل تحولات زیادی داشته است که مهمترین آن انتخاب لوئیس انریکه به عنوان جانشین خراردو مارتینو سرمربی فصل گذشته بوده است. بارسلونا هم چنین در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعالیت زیادی داشت و ویکتور والدس، سسک فابرگاس و آلکسیس سانچس از جمع آبی اناری پوشان جدا شده و مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان تیم مونشن گلادباخ، کلودیو براوو دروازه‌بان تیم ملی شیلی، توماس فرمائلن مدافع آرسنال، جرمی متئو مدافع والنسیا، ایوان راکیتیچ هافبک سویا و لوئیز سوآرس سعی در جبران ناکامی فصل گذشته‌ی خود دارد. بارسا فصل قبل در رسیدن به هر 3 جام یعنی لیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و این فصل سخت به دنبال موفقیت است.

*اتلتیکو مادرید

مدافع عنوان قهرمانی که فصل گذشته با بازیکنانی به مراتب کم نام و نشان‌تر از رئال و بارسا و با تکیه بر توانایی‌های مربی خود دیگو سیمئونه فاتح لیگا شد و به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، این فصل هم قطعا به دنبال تداوم موفقیت‌هایش خواهد بود. آتلتیکو، تیبو کورتوآ، فیلیپه لوئیس و دیگو کاستا را از دست داده و جان اوبلاک دروازه‌بان بنفیکا، گیلهرمه سیکوئرا مدافع گرانادا، ماریو مانژوکیچ مهاجم بایرن و آنتونی گریزمان مهاجم سوسیداد را به خدمت گرفت. این تیم کار بسیار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا و تکرار موفقیت در اروپا خواهد داشت.

سویا، ویارئال، بیلبائو و سوسیداد تیم‌هایی هستند که احتمالا بر سر سهمیه چهارم اسپانیا در لیگ قهرمانان خواهند جنگید و ایبار، کوردوبا و دپورتیوو لاکرونیا تیم‌های تازه صعود کرده از لیگا آدلانته به لالیگا هستند.

برنامه‌ی کامل هفته‌ی اول این رقابت‌ها بدین شرح است:

شنبه 1 شهریور

مالاگا – بیلبائو

سویا – والنسیا

گرانادا – لاکرونیا

یکشنبه 2 شهریور

آلمریا - اسپانیول

ایبار – سوسیداد

سلتاویگو – ختافه

بارسلونا – الچه

دوشنبه 3 شهریور

لوانته - ویارئال

رئال مادرید - کوردوبا

سه شنبه 4 شهریور

رایووایکانو – اتلتیکو مادرید

انتهای پیام


4532603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است