اجتماعی 13:28 - 09 آبان 1393
تهران بزرگ- ایرنا- رییس دانشکده هنر دفاع مقدس گفت: فشار اقتصادی حربه امروز دشمن برای فائق آمدن بر انقلاب اسلامی است، پس هوشیار باشیم که نکند به خاطر شکم عزتمان را بفروشیم.

به گزارش ایرنا سردار نوری پنجشنبه شب در هفدهمین یادواره شهدای شهر 'ارجمند' شهرستان فیروزکوه در محل تکیه بزرگ این شهر، با بیان اینکه اعمال انسان به نیات است، اظهارکرد: 35 سال است شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم، اما اگر با معرفت و شناخت نگوییم و صرفاً لقلقه زبانمان باشد هیچ ارزشی ندارد.



وی گفت: اگر در مجلس اباعبدالله الحسین(ع) هم بدون معرفت بنشینیم، ارزش ندارد اما اگر توأم با معرفت شد اجر و ثوابش حتی از شهدا بیشتر است.



سردار نوری افزود: نگاهی به گذشته تاریخ این کشور حاکی از جدا شدن مناطق بسیاری بخصوص در دوره شاهان بی لیاقت قاجار است، اما در دوران هشت سال دفاع مقدس یکّه و تنها در برابر ابرقدرت های شرق و غرب و ایادی سرسپرده آنها ایستادیم و وجبی از خاک کشور از دست نرفت.



وی با بیان اینکه عشق به امام حسین(ع) و تأسی از نهضت عاشورا عامل اصلی پیروزی ما در این نبرد نابرابر بود، تصریح کرد: امروز نیز شاهدیم بطور نمونه در جنگ 33 روزه لبنان و رژیم صهیونیستی پنج هزار بچه حزب اللهی به تأسی از سیدالشهدا(ع) شاخ قدرتمندترین قدرت نظامی منطقه را در هم می شکنند.



رییس دانشکده هنر دفاع مقدس ادامه داد: همانگونه که در مراسم حج، شیطان جنی را سنگ می زنیم، با شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت شیطان انسی را سنگ می زنیم که اگر با معرفت گفته شود ارزشش از حج بیشتر است.



وی با بیان اینکه شیطان فقط از یک راه وارد نمی شود، هشدار داد: آنان که متوجه شدند از راه جنگ سخت نمی توانند بر ایران اسلامی فائق شوند، امروز جنگ علیه باورها را در قالب جنگ نرم آغاز کرده اند.



سردار نوری تاکید کرد: آنان متوجه شدند ملتی که عشق به امام حسین(ع)، وحدت کلمه و ولایت دارد را نمی توانند با این حربه ها شکست دهند و بر این اساس به فرموده رهبری شبیخون فرهنگی را برای از بین بردن این سه عامل در پیش گرفتند.



وی بیان کرد: امروز سردمداران آمریکایی رمز موفقیت و پیروزی ایران را در خودترمیمی می دانند که از فرهنگ عاشورایی، شهید و شهادت، ولایت، رمضان و انتظار سرچشمه می گیرد و بر این اساس به دنبال منکوب کردن آنها هستند.



رییس دانشکده هنر دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جنگ نرم سیاسی، نفوذ در ارکان انقلاب و روی کار آوردن افرادی با گرایش های غلط در رأس کار که در نهایت به فتنه 88 ختم شد از دیگر حربه های دشمن بود که حدود 10 سال برای آن زمان گذاشت، اما به برکت عاشورا تمامی توطئه های شوم آنان در یوم الله 9 دی عقیم ماند.



وی هشدار داد: امروز دشمن فقط یک راه و آن گرسنه نگه داشتن ملت ایران را برای دستیابی به مطامع شوم خود در پیش گرفته تا به خیال باطل خویش خود ایرانی ها علیه انقلابشان به کف خیابان ها بریزند؛ پس هوشیار باشیم که نکند به خاطر شکم عزتمان را بفروشیم.



نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، معاونان فرماندار و بخشدار ارجمند از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.



شهر ارجمند دارای 30 شهید انقلاب و دوران دفاع مقدس است.



تهرام/8142/1565

انتهای پیام /*


5082526
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است