استانی 14:02 - 01 مهر 1397
نماینده اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، همه قومیت‌ها حضور داشته باشند تا شاهد یک انسجام میان همه اقوام در خوزستان باشیم.

در مراسم تشییع شهدای اهواز همه قومیت‌ها حاضر شوند

به گزارش ایسنا، جواد کاظم‌نسب‌الباجی امروز، یکم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: داعش وقتی در عراق و سوریه شکست خورد، مجبور شد تا برای اعلام موجودیت از گروهک‌های وابسته به خود استفاده کند.

وی افزود: از همه کسانی که در روز حادثه همت کردند و در اسرع وقت امنیت را در منطقه ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. خوشبختانه با همت و منشی که از سوی همه نیروهای حاضر در محل انجام گرفت، شاهد آن بودیم که دشمن مایوس شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم تا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، همه قومیت ها حضور داشته باشند تا شاهد یک انسجام میان همه اقوام در خوزستان باشیم.

الباجی عنوان کرد: باید فردا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز نمایشی داشته باشیم تا دشمنان ما از حرکت و کرده خود پشیمان شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم تا فردا همه در مراسم حاضر شوند تا علاوه بر تشییع شهدای این حادثه دردناک، شاهد اتحاد و انسجام میان همه قومیت ها در خوزستان باشیم.

انتهای پیام


9916182
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است