استانی 19:09 - 11 فروردین 1399
ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف  و امور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان، بقاع متبرکه اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.  

۱۲ و۱۳ فروردین، ورود به بقاع متبرکه اصفهان ممنوع

ایمان خواجه اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نوروز امسال از برپایی ویژه برنامه‌های آرامش بهاری  و پذیرش زائران در بقاع متبرکه معذوریم.

وی با اشاره به اینکه اکنون به دلیل ارتقا سطح سلامت جامعه و پرهیز از اجتماعات، بقاع متبرکه تعطیل است، گفت: تاکید دین مبین اسلام بر سلامت انسان ها در آیات و روایات مختلف بارز است.

وی افزود: زیارتگاه‌ها و امامزادگان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین نیز تعطیل است و از همه شهروندان درخواست می کنیم که به این اماکن مراجعه نکنند و ویژه برنامه‌های بقاع متبرکه و امامزادگان را از طریق صدا و سیما و فضای مجازی دنبال کنند.

خواجه در ادامه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی، در زیارتگاه‌های تعدادی از امامزاده‌ها که امکان پخش زنده وجود داشته باشد، ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده که این برنامه‌ها از صدا و سیما و فضای مجازی پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان بازگشایی زیارتگاه‌های امامزادگان مشخص نیست، از شهروندان درخواست داریم تا از مراجعه به این اماکن برای زیارت اهل قبور در روزهای پنجشنبه نیز خودداری کنند چرا که میزبان آنها نیستیم.

خواجه با اظهار امیدواری از ریشه کن شدن کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تابع هر قانونی در راستای مهار ویروس کروناست و امیدوارم هرچه سریع‌تر شاهد کنترل این ویروس و بازگشت به شرایط عادی باشیم.

انتهای پیام


10463470
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است