استانی 17:59 - 03 آذر 1393
با همت سربازان گمنام امام زمان(عج)؛
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: در جریان اخلال در نظام اقتصادی استان بوشهر و مضاریه صوری تاکنون سه متهم دستگیر شده که متهم ردیف سوم اخیرا در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ حیدر بحرانی رئیس کل دادگستری بوشهر با اشاره به اینکه در جریان اخلال اقتصادی در استان بوشهر تاکنون سه نفر متهم اصلی دستگیر شده‌اند، گفت: پرونده اخلالگران اقتصادی در استان بوشهر از تیرماه امسال با دستگیری دو متهم آغاز شد که در این بخش 7هزار و 800 شاکی علیه آنان شکایت کردند.



وی از دستگیری متهم ردیف سوم خبرداد و گفت: متهم ردیف سوم پرونده اخلال در نظام اقتصادی بوشهر در فرودگاه امام خمینی (ره) با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد و بزودی فراخوان فرم نویسی از مالباختگان از وی آغاز می‌شود.



رئیس کل دادگستری بوشهر با بیان اینکه تحقیقات طاقت فرسا قضات استان بوشهر در دو متهم ردیف اول و دوم به پایان رسیده است خاطرنشان کرد: متهم ردیف اول که اکنون 40 میلیارد تومان وجه نقد و اموال منقول و غیر منقول ازآن کشف شده در حالی‌که شاکیان آنان به ارزش 178 میلیارد تومان شکایت ارائه کرده‌اند.



وی با اشاره به اینکه علیه متهم ردیف دوم به ارزش 79 میلیارد تومان شکایت شده بیان کرد: این متهم که از شکایت کمتری نسبت به متهم ردیف اول برخوردار است  85 درصد منابع دریافتی از مردم در اختیار دارند و این در حالی است که از متهم ردیف اول 40 میلیارد تومان اموال نقدی، منقول و غیرمنقول کشف شده است.



رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با تلاش قضات پرونده  اخلال اقتصادی در استان بوشهر با کسر سودهای مورد نظر شاکیان، از متهم ردیف اول تاکنون 30 میلیارد تومان و از متهم ردیف دوم 24 میلیارد تومان از پرداخت‌ها تقلیل یافته است.



بحرانی افزود: 300 تن از افرادی که سودهای مورد نظر را به مبلغ اولیه می‌افزودند باید از این افراد دعوت شود تا مبالغ اضافی که دریافت کرده‌اند و اموال دیگر شاکیان است برگردانند.



وی، افزود: تاکنون 23هزار سند بانکی از متهمانان اخلال در نظام اقتصادی بوشهر به دادگستری بوشهر ارائه شده است.



انتهای پیام/ا




5261661
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است