اجتماعی 21:27 - 12 بهمن 1393
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری دو برادر سارق در رشت خبر داد.

 رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری دو برادر سارق در رشت خبر داد.



به گزارش ایسنا، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلاجات، وجه نقد، لپ تاپ و... از منازل ویلایی شهرستان رشت، کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.



رییس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان مبارزه با سرقت پس از بررسی تمامی صحنه های سرقت، از سریالی بودن این سرقت ها اطمینان حاصل کردند، گفت: در ادامه ماموران با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی سرنخی از یکی از سارقان سابقه‌دار که در زندان به‌سر می‌برد، به دست آوردند.



کریمی با بیان اینکه کارآگاهان این سارق را از زندان تحویل گرفته و تحقیق از وی را آغاز کردند، اظهارکرد: متهم در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت منازل ویلایی با همدستی برادرش اعتراف کرد.



رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه برادر این فرد نیز دستگیر شد، گفت: برای دو متهم به نام‌های آرش و بهمن پرونده‌ای با موضوع سرقت تشکیل شد.



وی با بیان اینکه در همین راستا خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه جرم مشهود بلافاصله با پلیس 110 تماس بگیرند تا اقدامات پیشگیری و امنیتی در این خصوص صورت گیرد.



رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان توجه بیشتر شهروندان به نگهداری اموال خود را خواستار شده و تصریح کرد: عدم توجه شهروندان به هشدارهای پلیسی و رها کردن منزل بدون اقدامات بازدارنده و یا تاخیری مانند نصب حفاظ و یا دزدگیر و یا سپردن منزل به احدی از همسایگان سبب سهولت در انجام سرقت توسط سارقان منزل است.


5753425
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است