استانی 23:34 - 31 مرداد 1398

۷۷ پروژه جهادکشاورزی استان فارس افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، محمدمهدی قاسمیضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: افتتاح ۷۷ پروژه به مناسبت هفته دولت در فارس منجر به ایجاد اشتغال برای ۵۷۵ نفر به شکل مستقیم و بهره مندی ۹ هزار و ۶۴ خانوار خواهد شد.

وی افزود: از کل طرح‌های آماده افتتاح، ۲۰ طرح در بخش بهبود تولیدات گیاهی، ۲۰ طرح در بخش بهبود تولیدات دامی، ۱۴ طرح در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و ۳ پروژه در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی است.

قاسمی در تشریح مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، گفت: بهره‌برداری از ۴۸۱ سامانه نوین آبیاری برای پوشش ۴۳۸۱ هکتار از اراضی زراعی از مهمترین پروژه‌هاست که به شکل همزمان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴ گلخانه سبزی و صیفی و تولید گل در این ایام، گفت: این گلخانه‌ها در سطح ۲۲۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرایی می‌شود و علاوه بر آن از ۱۳ واحد گلخانه با سطح ۵۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز آغاز می‌شود.

قاسمی از آغاز عملیات اجرایی سه واحد فرآوری انجیر، بسته بندی خرما و پرورش ماهی قزل آلا نیز در این ایام خبر داد و گفت: در این هفته ۶ پروژه در بخش عشایر استان که ۷۳۶ خانوار را منتفع می‌کند، ۱۰ طرح آبخیزداری با انتفاع بیش از ۳۱۷۸ خانوار و ۲ طرح تعاون روستایی با انتفاع بیش از ۴۵۰۰ خانوار هم افتتاح خواهد شد.


10216047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است