استانی 16:55 - 29 مهر 1393
معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برخی تجهیزات بیمارستانی را می‌توان از شرکت‌های ایرانی حتی اگر کیفیت این نوع کالاهای از نمونه‌های خارجی پایین‌تر باشد، خریداری کرد.

یک مسئول: تجهیزات بیمارستانی داخلی بخریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، علیرضا یوسفی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی قصد دارد از تولیدات ملی استفاده کند، اظهار کرد: هدف دانشگاه استفاده از تجهیزات پزشکی تولید داخل است زیرا استفاده از تولیدات داخلی نه تنها برای دانشگاه بلکه به سود اقتصاد کشور نیز است.

وی افزود: البته در خرید برخی از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی باید استثناء قائل شد زیرا برخی تجهیزات بسیار حساس هستند و اگر به درستی عمل نکنند جان بیمار را به خطر می‌اندازند، به همین علت باید در خرید دستگاه‌هایی که با جان بیماران ارتباط دارند دقت کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در مورد میزان بودجه دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز بیمارستان‌های استان اصفهان، گفت: دانشگاه در سال‌های 91 و 92 به علت بدهی نتوانست آن‌گونه که باید در تجهیز مراکز درمانی و ... عملکرد مطلوبی داشته باشد و اولویت نخست در این سال به پرداخت حقوق کارکنان اختصاص یافت.

یوسفی اضافه کرد: خوشبختانه در سال جاری در خرید تجهیزات پزشکی تحولی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روی خواهد داد و تجهیزات خوبی را به بیمارستان‌ها ارائه می‌شود. تجهیزاتی مانند تخت، مانیتورهای پزشکی و این قبیل اجناس را می‌توان از شرکت‌های ایرانی خریداری کرد که انصافاً از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند؛ حتی اگر کیفیت این نوع کالاهای داخلی از نمونه‌های خارجی پایین‌تر باشد، باز هم از تولید ملی حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی از بهترین بیمارستان‌های اصفهان به لحاظ تجهیزات مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین (ع) است و می‌توان گفت این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور در بخش کودکان است و با ارتقا اندک تجهیزات، به بهترین بیمارستان کشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام


5005637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است