استانی 20:46 - 03 آبان 1393
امروز صورت گرفت
مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین از برگزاری آیین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی قیروکارزین با حضور مسئولان محلی این شهرستان خبر داد.

برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی قیروکارزین

دانیال رستمی امروز در حاشیه برگزاری آیین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: شورای دانش‌آموزی زمینه‌های تربیت فردی، اجتماعی، مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی و خودباوری را در دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین شوراهای دانش‌آموزی را محور فعالیت‌های گروهی در مدارس دانست و افزود: این شوراها به‌عنوان بازوی مشورتی، مدیریتی و اجرایی مدیران مدارس نقش به‌سزایی در اجرای امور و برطرف کردن مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس ایفا می‌کنند

وی اضافه کرد: کارگروه‌های شورای دانش‌آموزی محفلی است که با حضور در آن می‌توان با اندیشه‌های کارساز و استعدادهای دانش‌آموزان به راهکارهای منطقی برای حل مشکلات آنان دست پیدا کرد.

رستمی با اشاره به اهداف تشکیل این شوراها بیان داشت: هدف از برگزاری این انتخابات ایجاد خودباوری در دانش‌آموزان، تقویت اعتمادبه‌نفس، استقلال‌طلبی و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مدرسه است.

مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین ادامه داد: با این انتخابات آموزش عملی مهارت‌های زندگی اجتماعی صورت می‌پذیرد و روحیه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان تقویت می‌شود.

وی با اشاره به مراحل کار در این شوراها افزود: اعضای شورای دانش‌آموزی پس از انتخاب شدن در نخستین جلسه خود سه نفر را به‌عنوان مسئول، معاون و منشی شورا انتخاب می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: جلسات شورای دانش‌آموزی هر دو هفته یک‌بار تشکیل می‌شود و این جلسات با حضور دوسوم اعضا رسمیت می‌یابد و مصوبات آن پس از تائید شورای مدرسه قابلیت اجرا پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، آیین نمادین انتخابات شورای دانش‌آموزی با حضور مسئولان قیروکارزین و مسئولان آموزش‌وپرورش این شهرستان در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه پیام نور و دبیرستان پسرانه اقبال لاهوری قیروکارزین صبح امروز برگزار شد.


5037992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است