استانی 05:52 - 11 شهریور 1393
رئیس بهزیستی گچساران مطرح کرد
رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: افزون بر دو میلیارد و 600 میلیون ریال وام بلا‌عوض به منظور کمک به تأمین آورده 102 نفر مددجو، معلول و افراد پاک شده از اعتیاد ثبت‌نام کرده در طرح مسکن مهر پرداخت شده است.

پرداخت دو میلیارد و 600 میلیون ریال به مددجویان بهزیستی گچساران

مهران کشاورز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به عملکرد واحد مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره بهزیستی این شهرستان اظهار کرد: افزون بر 100 مددجو و معلول به اداره راه شهرسازی گچساران برای ثبت نام در طرح مسکن مهرمعرفی شده‌اند که این مددجویان از بخش‌های حوزه امور توسعه و پیشگیری، امور توانبخشی، امور اجتماعی بوده‌اند.

وی افزود: افزون بر 2 هزار و 600 میلیارد ریال وام بلا‌عوض به منظور کمک به تأمین آورده 102 نفر از مددجو، معلول و افراد پاک شده از اعتیاد ثبت نام کرده در طرح مسکن مهر پرداخت شده است.

کشاورز ابراز کرد: افزون بر 51 جهیزیه به افراد تحت پوشش این اداره به مبلغ 255 میلیون ریال پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی گچساران از رایزنی با جامعه پزشکان خبر داد و بیان کرد: در این راستا با معرفی افراد معلول و خانواده‌های بی‌سرپرست به جامعه پزشکی و استفاده از خدمات و درمان رایگان افراد بی‌بضاعت و تحت پوشش این اداره در دستور کار قرار گرفت.

کشاورز ادامه داد: افزون بر 9 هزار و 550 هزار ریال کمک نقدی و کمک های غیر نقدی شامل پوشاک، البسه، مواد خوراکی خشک و طبخ شده به صورت تقریبی 70 میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره است.

انتهای پیام/82022/گ۲۰

 


4623379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است