گوناگون 20:18 - 30 تیر 1397
دکتر محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از شاگردان آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، در پی درگذشت آیت‌الله مرتضی تهرانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر محسن اسماعیلی در این پیام تسلیت آورده است: «ارتحال فقیه عارف و حکیم وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی تهرانی موجب تاثر و افسوس فراوان شد. بی‌تردید فقدان وجود شریف آن سالک واصل که برادر بزرگ و بزرگوار شیخنا الاستاد اعلی الله مقامها بود، زیان بزرگی برای جامعه دینی ما به شمار رفته و جز به فضل و قدرت بی‌انتهای الهی جبران نخواهد شد. اینجانب با دلی اندوهبار این مصیبت را به همه شاگردان و ارادتمندان آن استاد برجسته و به فرزندان گرامی و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم همنشین اولیا و میهمان احسان خاص حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام باشند که عمری را در خدمت عاشقانه و ارادت خالصانه به آن امام همام گذراند و سرانجام نیز از جوار مرقد نورانی او به دعوت حق لبیک گفت؛ طُوبی‌ لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ»  

عضو مجلس خبرگان رهبری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار این پیام آورده است: «ان شاء الله بتوانم به زودی بخشی از ناگفته‌های ایشان (آیت‌الله مرتضی تهرانی)، خصوصا از دیدار آخر را منتشر سازم».


9849019
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است