استانی 16:42 - 05 خرداد 1398

هیچ نقطه‌ای از استان تهران نباید از چشم برنامه ریزان مغفول بماند

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در آئین معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ری طی سخنانی اظهار داشت: در سال ۹۸ دو وظیفه خطیر داریم اول فراهم کردن بسترهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و مبارزه همه جانبه با آمریکا را داریم.

محسنی بندپی افزود: انتخابات تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود است و باید بتوانیم تمامی شرایطی را که قانون اساسی به آن تصریح کرده و با تبعیت از فرامین رهبری زمینه‌های حضور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب و انواع و اقسام تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده اما ملت سربلند ایران با اتکا به ارزش‌های اسلامی و رهنمودهای ولی فقیه توطئه‌ها را خنثی کرد همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز علیرغم همه تبلیغات برای مأیوس کردن مردم شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بودیم.

استاندار تهران با بیان اینکه باید منشور حکومتی امام علی (ع) به مالک اشتر را در خدمت رسانی و نزدیکی به مردم نصب العین فعالیت‌های کاری خود قرار دهیم گفت: سلیقه‌های متفاوتی در نظام اداری داریم اما همه باید در چارچوب قانون اساسی سلیقه واحد خدمت رسانی به مردم را دنبال کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: از سرپرست جدید فرمانداری انتظار دارم به عنوان نماینده عالی دولت رعایت اعتدال و پرهیز از مناقشات سیاسی را در اولویت کارهای خود قرار دهد و خود را مقید به برنامه محوری می دانم و این انتظار را از سرپرست جدید فرمانداری ری و همه فرمانداران استان دارم.

محسنی بندپی افزود: رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی، تقویت نهادهای مدنی، برنامه محوری، بهبود وضعیت معیشتی مردم، تلاش برای ارتقای سطح رفاه، تکریم مردم و در میان مردم حضور داشتن باید در رأس اولویت‌های فرمانداران استان تهران باشد و هیچ نقطه‌ای از استان تهران نباید از چشم برنامه ریزان تخصصی مغفول بماند.

استاندار تهران با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی ری با داشتن ۲۳ هزار صنایع خرد کوچک و متوسط در استان منحصر به فرد است گفت: دریافت عوارض، توسعه توریسم فرهنگی و مذهبی با وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرستان ری باید در حوزه اقدام و عمل مدنظر سرپرست جدید فرمانداری ری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: سالانه ۳۵۰ میلیون متر مکعب از منطقه سرخه حصار و فیروزآباد روانه شهرستان ری می‌شوند و مسائل زیست محیطی شهرستان باید تحت نظر سرپرست جدید فرمانداری ری قرار گیرد.


10137134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است