اجتماعی 09:33 - 05 آذر 1393
مشهد - ایرنا - مدیر اجرایی مرکز پالایش آلاینده های زیست محیطی مشهد گفت: بارش باران پاییزی از شب گذشته کیفیت هوای امروز مشهد را به پاک ترین هوای امسال این شهر تبدیل کرد.

رضا اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا در سطح شهر شاخص کیفیت هوای امروز مشهد به 24 آ.کیو.آی (AQI) رسید که در بهترین کیفیت از ابتدای امسال تاکنون قرار دارد.



وی گفت: از ابتدای آذر ماه جاری کلانشهر مشهد دو روز هوای ناسالم و دو روز هوای سالم داشته و امروز نیز دارای هوای پاک است.



وی اظهار کرد: با احتساب امروز کلانشهر مشهد از ابتدای امسال تاکنون 23 روز هوای پاک را تجربه کرده است.



وی ادامه داد: بر اساس شاخص کیفیت هوا، اعداد صفر تا 50 نشانگر هوای پاک، 50 تا 100 هوای سالم، 100 تا 150 هوای ناسالم برای گروههای حساس و عدد 150 تا 200 نیز نشانگر هوای ناسالم برای تمام افراد می باشد.



به گفته وی اعداد 200 تا 300 نیز نشان دهنده هوای بسیار ناسالم و از 300 به بالا هم نمایانگر هوای خطرناک است.



هم اکنون روزانه 800 هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد می کنند./3



7496 / 664

انتهای پیام /*


5273192
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی «گاندو» خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: روزانه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت تولید می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن پلاستیک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۵ نوع پسماند در قانون مدیریت پسماند تعریف شده که پسماند‌های صنعتی، ویژه و پزشکی نیازمند انجام اقدامات مضاعفی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب صحیح پرستاران، بسیار حائز اهمیت است چنانکه سازمان نظام‌پرستاری و شورای ملی سالمندان نیز بر این امر تاکید دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دولت آمریکا با شکایت ۱۵ نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: با اجرای طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، زمینه تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه فراهم خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است