استانی 12:25 - 30 مهر 1393
با هدف ایجاد شادابی و نشاط
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کرج از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کرج خبر داد و گفت: این همایش اوایل آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین سعیدی سیرایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش پیاده‌روی خانوادگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد نشاط و شادابی در انجام فعالیت‌های ورزشی دو چندان می‌شود لذا برای اینکه جامعه‌ای شاداب داشته باشیم لازم است تا با برگزاری یک چنین همایش‌هایی مردم را به سمت فعالیت‌های ورزشی سوق دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه برای برگزاری این همایش اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است افزود: توسعه ورزش‌های همگانی و تشویق شهروندان برای حضور در فعالیت‌های ورزشی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

این مسئول تأکید کرد: تجهیز پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر به ست‌های ورزشی نیز گامی مهم در جهت ارتقای فعالیت‌های ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی بود که شهرداری این مهم را با تمام توان انجام داده و همچنان ادامه دارد.

سعیدی سیرایی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان و اهمیت بیشتر آنان به سلامت جسمی و بهداشت روانی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی گفت:  سازمان فرهنگی، ورزشی با صرف هزینه‌های مناسب سعی در گسترش و اشاعه ورزش‌های همگانی از طریق آموزش، اطلاع‌رسانی و برگزاری این دست همایش‌ها را دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج همچنین از رایگان بودن استفاده از سالن‌های ورزشی تحت پوشش شهرداری کرج برای بانوان از ساعت 6:30 الی 8 صبح به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج خبر داد.

سعیدی سیرایی ادامه داد: از دیگر اقدامات این سازمان در راستای گسترش ورزش‌های همگانی برای شهروندان می‌توان به برگزاری ورزش‌های صبحگاهی با حضور مربی در پارک‌های کرج اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: این برنامه در سطح مناطق محروم کرج آغاز شده است و به زودی در تمامی مناطق کرج اجرایی می‌شود.

وی گفت: ورزش‌های صبحگاهی در این پارک‌ها در روزهای زوج مختص آقایان و در روزهای فرد به بانوان اختصاص دارد.


5013151
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است