گوناگون 13:09 - 13 مرداد 1394
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۲۹ تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی در پی حریق آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه در ساعت 3:32 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه شامل تشک نجات،خودروی حامل تجهیزات تنفسی، نردبام و ... به محل حادثه واقع در خیابان کریمخان زند اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه که یک ساختمان 12 طبقه 24 واحدی بود، اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در قسمت شوتینگ زباله در قسمت غربی این مجتمع مسکونی رخ داده و با توجه به اینکه مخزن شوتینگ پر از زباله بود دود زیادی طبقات را پر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند، گفت:همزمان با عملیات اطفای حریق گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز به طبقات مراجعه کرده و 29 تن از ساکنان را از میان دود و آتش خارج کرده و محلی امن منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل در ساعت 4:38 به عملیات خود خاتمه دادند.


6857633
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است