اقتصادی 11:54 - 11 بهمن 1393
معرفی کالای ایرانی 36
بولتن نیوز برفاب؛ فصلی نو
هر چند استفاده از بخاری گازی معمول تر است، اما برخی مواقع پیش می آید که چاره ای جز استفاده از بخاری برقی ندارید.

برفاب؛ فصلی نو
گروه اقتصادی- رها ابریشمی؛ بخاری برقی با تبدیل برق به گرما موجب گرم شدن محیط اطرافش می شود. سادگی استفاده، اندازه کوچک و همچنین قابلیت جابه جایی راحت، از جمله مزایایی است که باعث شده، بخاری برقی همچنان مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد.



به گزارش بولتن نیوز، یکی از بهترین انواع بخاری برقی؛ بخاری برقی فن دار است. فن موجود در این دستگاه منجر می شود تا به محض روشن کردن دستگاه، گرمای آن را احساس کنید. این محصول کم حجم است و فضای کمی را اشغال می کند.

در بخاری های برقی فن دار، یک فن گرمای المنت را به بیرون از دستگاه می فرستد و این فن منجر می شود چرخش هوا بهتر انجام گیرد و محیط خیلی سریع شروع به گرم شدن کند.

از دیگر مزیت های بخاری های فن دار، ترموستات تنظیم و سنسور خاموش شدن در صورت گرم شدن بیش از حد دستگاه می باشد. ایمنی آنها در سطح خوبی است؛ البته یادتان نرود این بخاری ها برای محیط های با رطوبت بالا همچون حمام مناسب نیستند.



در همین راستا و در سی و ششمین مطلب از سری مطالب معرفی کالاهای ایرانی در سایت "بولتن نیوز"، تصمیم داریم بخاری برقی فن‌دار برفاب را برای شما معرفی کنیم.

یکی از نکات مهم در استفاده از بخاری برقی فن دار برفاب، مصرف برق آنهاست. بخاری های برقی فن دار این مزیت را دارد که بازدهی 100درصد دارند و این یعنی تمام گرمای تولید شده توسط آنها به محیط متقل می شود.

بخاری برقی فن دار برفاب مجهز به کلید حفاظتی است که در صورت واژگون شدن، جریان برق را به کلی قطع می کند. این محصول ترموستات قابل تنظیم نیز دارد.



برفاب و تولید محصولاتی برای 4فصل

شرکت برفاب در سال 1369 تأسیس شد و در سال 1370 تولید و عرضه‌ی اولین محصول خود، کولر آبی را آغاز کرد.

در سال‌های اخیر برفاب فعالیت‌های خود را بر تولید محصولات جدید و متنوع پایه‌ریزی کرده تا سبد کالاهای خود را کامل‌تر کند. برفاب با توسعه‌ی تخصص در کارشناسان خود و استفاده از نیروهای جوان و با‌انگیزه در کنار مدیران با‌تجربه و آموزش پیاپی آن‌ها، زمینه را برای توسعه‌ی هرچه بیش‌تر مهیا کرده است. راه‌اندازی خط تولید ماشین ‌لباس‌شویی دوقلو در سال 1387 نیز گام دیگری برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان به‌حساب می‌آید.



برفاب؛ فصلی نو



اکنون طی دو دهه فعالیت، سبد محصولات برفاب کامل‌تر شده‌است. برفاب می‌کوشد در فصل‌های مختلف سال، زندگی را برای خانواده‌ها لذت‌بخش‌تر کند. به همین دلیل است که شرکت برفاب شعار «فصلی نو» را برای معرفی خود برگزید. تولید محصولاتی برای چهار فصل سال؛ محصولاتی که می‌کوشند فصلی نو را در این صنعت به ارمغان آورند.



خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتری

در کنار تولید محصولات، برفاب ارایه‌ خدمات مناسب به مصرف‌کنندگان را نیز از وظایف اصلی خود می‌داند. برفاب با استفاده از حدود 500 نماینده‌ی سرویس و خدمات مجاز، می‌کوشد در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات نصب، راه‌اندازی، سرویس و تعمیرات را به مشتریان گران‌قدر خود ارایه دهد.



برفاب؛ فصلی نو



از آن‌جا که رضایت مشتری یکی از ارکان اساسی شرکت برفاب محسوب می‌شود، بخش ارتباط با مشتری (CRM) در این شرکت به‌وجود آمده است تا بتواند رابطه‌ی صمیمانه‌ای میان مصرف‌کنندگان و شرکت برقرار نماید.

نشانی دفتر: تهران، خیابان گاندی، خیابان سیزدهم، شماره 16

 

برفاب؛ فصلی نو



**** تولید کننده محترم شما نیز می توانید برای معرفی کالا و محصولات خود
با ما تماس بگیرید  09127790972 -  bultannews@yahoo.com ****





5739946
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر آمار‌های اعلامی سالانه ۲۰ درصد خروج ارز مربوط به واردات کالا‌های اساسی است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم کشت قراردادی و خودکفایی محصولات اساسی، میزان واردات کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: صدور پروانه های ساختمانی در متوسط مدت زمان ۶ماه صادر می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد گفت: ایران در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است