استانی 10:39 - 18 مرداد 1399
ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح "تبرکات علوی" با توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان در دهه ولایت خبر داد.

طرح "تبرکات علوی" و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی

حجت الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه طرح تبرکات علوی همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه اجرا می شود، گفت: همزمان با دهه ولایت، طرح تبرکات علوی با هدف کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار در استان کرمانشاه با توزیع هزار سبد غذایی اجرا می شود.

وی این سبدهای غذایی را شامل برنج، گوشت، ماکارونی، روغن، حبوبات، تن ماهی، رب و ... عنوان کرد و افزود: ارزش هر بسته در حدود 200 هزار تومان است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: هزینه‌های تهیه این بسته‌های معیشتی از محل درآمدهای موقوفات استان و بعضا کمک‌های خیرین تامین شده است.

صالحی سپس با اشاره به پای کار بودن مجموعه اوقاف استان در حوزه اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: از ابتدای شیروع بیماری کرونا به صورت مداوم کمک هایی از سوی مجموعه اوقاف استان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفته است.

صالحی با اشاره به تلاش برای تداوم اجرای طرح‌های مرتبط با توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، ابراز امیدواری کرد: مجموعه اوقاف استان با همراهی خیرین توانسته باشد گرهی از مشکلات مردم را  در بحران کرونا باز کند.

انتهای پیام

 


10657248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است