استانی 18:11 - 03 آبان 1400
مدیر فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد:
ایسنا/خراسان رضوی مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشگاه فردوسی گفت: نگارستان پردیس با هدف بسترسازی فعالیت‌های داوطلبانه مرتبط با انجمن‌ها، کانون‌ها، تشکل‌های دانشجویی و نیز غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان مقیم در سراهای دانشجویی صورت می‌گیرد.

«نگارستان پردیس» در دانشگاه فردوسی مشهد راه‌اندازی می‌شود

مهدی کرمانی در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه برگزاری آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه فردوسی ۱۴۰۰ اظهار کرد: در آیین افتتاح و گشایش عرصه‌های تازه تاسیس فرهنگی اجتماعی دانشگاه که شامل آمفی تئاتر وحدت و نگارستان پردیس می‌شود، یک مکان روباز در فضای سبز و سایه گستر دانشگاه است که می‌توان در آن برنامه‌هایی را برحسب شرایط برگزار کرد.

وی افزود: همچنین نگارستان پردیس یک مجتمع فرهنگی نمایشگاهی در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و متشکل از یک فضای نمایشگاهی سرپوشیده دائمی برای مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه است. سینما و یک مرکز اجتماعات مجهز به پرده دیجیتال ۲۴ متر مربع با گنجایش حدود ۵۰۰ نفر در این مکان می‌تواند در ارتباط با فراغت دانشجویان و هم در ارتباط با برنامه‌های فرهنگی اجتماعی متنوع مورد بهره‌برداری دانشجویان نیز شکل گیرد. سالن اجتماعات و سینمای دیجیتال روباز مجهز به فناوری‌های به روز صوتی و تصویری است.

کرمانی بیان کرد: این مجتمع برای اولین بار در دانشگاه‌های کشور با هدف بسترسازی فعالیت‌های داوطلبانه مرتبط با انجمن‌ها، کانون‌ها، تشکل‌های دانشجویی و نیز غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان مقیم در سراهای دانشجویی راه‌اندازی می‌شود. 

مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: در کنار این مجتمع فرهنگی نمایشگاهی یک راسته نمایشگاهی دائمی وجود دارد که عمدتا به ارائه و آموزش هنرهای مرتبط با صنایع دستی اصیل ایرانی اختصاص پیدا می‌کند. همچنین در کنار این مرکز فرهنگی فراغتی مجموعه‌ای را به عنوان کافه نشریات دانشجویی در نظر گرفته‌ایم که دانشجویان می‌توانند از این امکان برای برگزاری دورهمی و گعده‌های فرهنگی خود بهره لازم را ببرند. 

انتهای پیام


11287677
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است